استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی کودک بست وی مدل 5612G

از {{model.count}}

bestway 5612G kiddie portable frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته کودک فریمی بست وی یکی از شیک ترین و جذاب ترین استخر آماده خانگی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر فریمی داشته و قابل نصب و استفاده در فضای باز نیز خواهد بود.

استخر پیش ساخته کودک فریمی بست وی یکی از متفاوت ترین استخر آماده و قابل حمل تولید شده با طراحی جذاب در قسمت بیرونی بدنه بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصوا برای تفریحات آبی تابستانی تولید شده و هم برای تفریحات آبی کودکان و هم برای ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود. ابعاد راه اندازی شده استخر ویلا کودک برابر با 274 سانتی متر قطر و 66 سانتی متر ارتفاع بوده که می تواند تا مقدار 3221 لیتر آب در خود جای دهد. احداث استخر پیش ساخته کودک بسیار ساده بوده و کافیست بر اساس تصویری که در دفترچه راهنما تعبیه شده، فریم و پایه ها را به بدنه اصلی متصل کنید تا شکل و استحکام کامل را به خود بگیرد.

جنس و متریال بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت تا با خیالی آسوده قابل نصب و استفاده در فضای باز باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه روکش دار راه اندازی می شود. این آلیاژ کاملا ضد زنگ با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی خواهد بود. استخر پیش ساخته خانگی کودک بست وی در یک پکیج با وزن 12 کیلوگرمی بسته بندی شده است. برای خرید استخر پیش ساخته کودک و بزرگسال می توانید به روش آنلاین یا تلفنی به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
عمق
۵۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۲۲۱ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب تمام سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...