استخر ایزی ست

استخر ایزی ست 3 متری بست وی مدل 57458

از {{model.count}}

bestway 57458 3 meter circular above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست 3 متری بست وی مدل 57458 یکی از محصولات جذاب و دوست داشتنی شرکت bestway می باشد که در سال 2022 تولید شده است. این محصول مناسب برای استفاده تمامی سنین بوده و از آن می توان در تمامی مکان ها استفاده نمود. جنس بدنه این محصول از وینیل و قطر آن 305 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید جزئیات دقیق این محصول را مشاهده بفرمایید.

استخر ایزی ست 3 متری بست وی مدل 57458 محصولی جدید و بسیار با کیفیت از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 روانه بازار شده است. این مدل از استخر ها به راه اندازی آسان و سریع معروف می باشند. چرا که برای راه اندازی آن تنها نیاز است تا لبه‌ی استخر باد زده و داخل حوضچه استخر آب بریزید. و دیگر همانند استخر بادی نیاز نیست تا زمان زیادی را صرف باد زدن تمام بدنه استخر کنید. همین مسئله در خرید و هزینه کردن بابت پمپ باد نیز صرفه جویی می کند و شما می توانید با یک پمپ باد ساده نیز کار خود را انجام دهید.

این استخر ایزی ست ارزان توانست تا با کیفیت بدنه بسیار خوب و همینطور طراحی زیبا و قیمت مناسب به یکی از استخر های موفق این شرکت تبدیل شده و فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. جنس بدنه این نوع از استخر نسبت به استخر بادی از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد. بدنه آن تولید شده از وینیل و الیاف برزنتی می باشد و از ضخامت بسیار خوبی برخوردار می باشد. ابعاد آن نیز تشکیل شده از قطر: 305 سانتی متر و ارتفاع: 66 سانتی متر است. این محصول گزینه ای مناسب برای تفریحات آبی در فصل تابستان می باشد که می تواند اوقات فراغت سرشار از نشاطی را برای شما در کنار دوستان و خانواده فراهم سازد. این استخر فست ست مناسب برای تمامی سنین بوده و می توان از آن در هر فضایی استفاده نمود.

یکی دیگر از مزیت های این نوع از استخر ها دارای بودن پمپ تصفیه می باشد که با وجود آن شما می توانید به راحتی آب داخل استخر را تصفیه نموده و دیگر نیازی به تخلیه آب داخل استخر نخواهید داشت. شما می توانید برای خرید استخر ایزی است و اطلاع از قیمت استخر ایزی ست به سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه بنمایید. همچنین می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۱۲۴۹ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای ذخیره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...