استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار بست وی مدل 56677

از {{model.count}}

bestway 56677 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته روکار بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از کوچکترین مدل از سری استخر آماده فریمی محسوب شده که با قطر 3 متر برای تفریحات آبی تابستانی توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی نسبت به قیمت خود بوده و امکان نصب پمپ تصفیه آب را خواهد داشت.

استخر پیش ساخته روکار بست وی مدل گرد، یگی از سایز های کوچک از سری استخر آماده و قابل حمل برای تفریحات آبی تابستانی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده 305 در 76 سانتی متر بوده و می تواند تا مقدار 4678 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین گزینه مناسبی برای تفریحات آبی کودکان بالای 6 سال و همچنین برای بزرگسالان به منظور ریلکس کردن در آب خواهد بود. این استخر روی بدنه خود دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف دارد.

بدنه اصلی نگهدارنده آب استخر پیش ساخته خانگی بست وی از پلاستیک PVC با ترکیبی از الیاف شمعی تولید شده که بدنه ای مقاوم را ایجاد کرده است تا در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب آسیبی نبیند. این بدنه با وجود ضخامت بالا دارای انعطاف بسیار خوبی نیز بوده تا به راحتی در ابعاد کوچکتری جمع شده و توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل باشد. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه نصب می شود. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و در کنار وزن سبک خود دارای تحمل فشار بالایی می باشند تا استحکام لازم را به این استخر ببخشند. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 16 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته روکار بست وی می توانید به روش تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۴۶۷۸ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...