استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار گرد بست وی مدل 5614W

از {{model.count}}

bestway 5614w portable circular above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته روکار گرد بست وی، یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین استخر آماده فریمی برای تفریحات آبی محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر از نظر ابعاد در میان سایز های میان رده قرار گرفته اما دارای بیشتر عمق نسبت به مدل های مشابه می باشد.

استخر پیش ساخته روکار گرد بست وی با ارتفاع 1 متر، بلند ترین استخر فریمی گرد در سایز متوسط بوده که برای تفریحات آبی و ریلکس کردن در آب برای سنین مختلف عرضه شده است. این محصول دارای ساختار بدنه دو تکه بوده که شامل بدنه اصلی نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد. بدنه اصلی تولید شده از متریال الیاف شمعی با ترکیب PVC وینیل بوده که ساختار سه لایه را ایجاد کرده است. این بدنه ساختار یکدست داشته و توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. متریال ذکر شده به دلیل داشتن حجم کم در حالت جمع شده بدون جعبه بسته بندی توسط انواع لوازم نقلیه صندوق دار قابل حمل خواهد بود.

ابعاد این استخر برابر با 366 در 100 سانتی متر بوده به همین دلیل ظرفیت آب 9150 لیتر را خواهد داشت. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه این استخر پاک سازی می شود. پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و امکان تعویض و شستشوی فیلتر را خواهید داشت. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان پیش ساخته نیز برای استفاده راحت از استخر در نظر گرفته شده که به صورت مجزا نصب می شود. از ویژگی های دیگر این استخر پیش ساخته عمیق می توان به داشتن دو دریچه آب روی بدنه جهت نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره نمود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 40 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته روکار گرد بست وی می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۹۱۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
40 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...