استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پیش ساخته کودک بست وی مدل 57392

از {{model.count}}

bestway 57392 kids fast set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پیش ساخته کودک بست وی، کوچکترین استخر ایزی ست خودکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان بالای 3 سال تولید شده است. این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شده و می تواند 2 الی 3 کودک در خود جای دهد.

استخر ایزی ست پیش ساخته کودک محصولی از شرکت بست وی، کوچکترین سایز از استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی برای کودکان بالای 3 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای طراحی بدنه گرد بوده که برای راه اندازی آن کافیست قسمت لبه را باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به مرور زمان به خود بگیرد. این نوع روش راه اندازی خودکار نیازی به استفاده از فریم و پایه نداشته در نتیجه زمان بسیار کمی را از مصرف کنندگان خواهد گرفت.

ابعاد راه اندازی شده این استخر پیش ساخته کودک برابر با (قطر: 183 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده و ظرفیت آب 940 لیتری دارد از همین رو با فشار آب مناسب ظرف مدت زمان کوتاهی پر می شود. جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC ضخیم بوده که در برابر فشار و دمای متفاوت آب و حتی نور آفتاب مقاوم خواهد بود از همین رو می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. داشتن حجم کم در حالت جمع شده و وزن بسته بندی 3 کیلوگرمی موجب حمل راحت تر این کالا خواهد شد. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته کودک بست وی می توانید به روش حضوری، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
183 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
عمق
41 سانتی متر
ظرفیت
940 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...