استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمق دار بست وی مدل 5614Z

از {{model.count}}

bestway 5614Z portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمق دار بست وی، یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین استخر پیش ساخته گرد فریمی با رنگ و ظاهر متفاوت بوده که به همراه لوازم جانبی پر کاربرد توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابلیت نصب به صورت روکار و داخل زمین را داشته و مقرون به صرفه ترین گزینه برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته خواهد بود.

استخر پیش ساخته عمق دار بست وی با ساختار بدنه گرد، یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته با طراحی ظاهری جدید و رنگ قهوه ای بوده که توسط فروشگاه اینتکس برای تفریحات آبی سنین مختلف عرضه می شود. این استخر آماده در واقع امکان احداث به صورت روکار و داخل زمین را داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه اصلی طراحی یکدست داشته و توسط فریم و پایه های آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این آلیاژ دارای وزن سبک، تحمل وزن بسیار بالا و کاملا ضد زنگ بوده به همین دلیل دارای طول عمر بالایی خواهد بود. بدنه اصلی که توسط متریال الیاف شمعی و پی وی سی وینیل تولید شده از ساختار سه لایه بهره می برد تا در برابر خراشیدگی های سطحی، نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد.

استخر پیش ساخته خانگی بزرگ بست وی دارای ابعاد 427 در 107 سانتی متر با ظرفیت آب 13030 لیتر بوده که توسط پمپ تصفیه آب فیلتری 3028 لیتر همراه خود تصفیه و پاک سازی می شود. این پمپ دارای فیلتر کاغذی با قابلیت تعویض و شستشو بوده و با برق شهری کار می کند. علاوه بر پمپ تصفیه، یک درپوش برای محافظت از فضای داخلی و آب استخر و یک نردبان برای استفاده راحت مصرف کنندگان به عنوان لوازم جانبی پر کاربرد در نظر گرفته شده است. از ویژگی دیگر این استخر می توان به دو دریچه آب تعبیه شده روی بدنه اصلی و یک دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. استخری که در یک پکیج با وزن بسته بندی 52 کیلوگرمی عرضه شده که برای خرید آن می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به صورت حضوری و تلفنی ثبت کنید.

قطر
427 سانتی متر
ارتفاع
107 سانتی متر
عمق
97 سانتی متر
ظرفیت
13030 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
52 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3028 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...