استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته آماده بست وی مدل 56731

از {{model.count}}

bestway 56731 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته آماده بست وی با طراحی گرد و فریمی، یکی از پر فروش ترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته برای تفریحات آبی خانگی و فضای باز بوده که به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری و نردبان پیش ساخته توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته آماده بست وی با ساختار بدنه گرد و فریمی، یکی از جدید ترین مدل های تولید شده از سری استخر قابل حمل با قابلیت راه اندازی به صورت روکار بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای طراحی ظاهری حصیری شکل در رنگ قهوه ای بوده و با داشتن ابعاد 366 در 100 سانتی متر، فضایی لازم برای تفریحات آبی خانواده های کم جمعیت فراهم خواهد ساخت. با توجه به این ابعاد مقدار ظرفیت آب برابر با 9150 لیتر بوده که با داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان پر خواهد شد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری 2006 لیتر پاک سازی خواهد شد. علاوه بر پمپ تصفیه به عنوان یکی از مهمترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته، یک نردبان با قابلیت نصب مجزا در نظر گرفته شده که استفاده از این استخر را راحت تر می کند.

استخر پیش ساخته عمیق 3.5 متری بست وی بدنه نگهدارنده آب با طراحی یکدست داشته و توسط متریال ترکیبی الیاف شمعی و پی وی سی وینیل ساخته شده است تا بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کند. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه شکل گرفته و نصب می شود. این آلیاژ دارای وزن سبک و رویه ضد زنگ بوده اما تحمل وزن بسیار خوبی دارد. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف پیاده سازی شده است. این کالا به همراه لوازم جانبی خود در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 37 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته آماده بست وی با طرح حصیری می توانید به روش حضوری، آنلاین و یا تلفنی ثبت سفارش خود را انجام داده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۹۱۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۳۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...