استخر ایزی ست

استخر ایزی ست طرح دار بست وی مدل 57415

از {{model.count}}

bestway 57415 portable above ground easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست طرح دار بست وی با آبپاش بادی سرخود، یکی از متفاوت ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک و خودکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که دارای تفاوت هایی از نظر طراحی ظاهری و امکانات تفریحی روی بدنه خود با مدل های ساده می باشد. این محصول ابعاد و ظرفیت آب بالایی داشته و برای تفریحات آبی سنین مختلف و خانواده ها در فضای باز بهترین گزینه خواهد بود.

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل طرح دار با آبپاش بادی، یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که برای تفریحات آبی خانگی، ویلا و باغ مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند انواع استخر ایزی ست پیش ساخته ساده تولید شده و از روش راه اندازی خودکار برخوردار می باشد از همین رو برای راه اندازی آن می بایست لبه باد شونده را توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی راه اندازی کرده تا با پر کردن از آب به صورت خودکار شکل بگیرد در نتیجه نیازی به استفاده از فریم و پایه نخواهد بود. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 9677 لیتر آب در خود جای دهد. ارتفاع ذکر شده تا لبه بادشو بوده بنابراین جهت جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن 74 سانتی متر خواهد بود.

استخر ایزی ست روکار بست وی تولید شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر دمای متفاوت آب و نور آفتاب ایجاد کرده است. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 25 کیلوگرمی عرضه می شود. البته این وزن ذکر شده با احتساب پمپ تصفیه آب خود بوده که همگی قابل حمل توسط انواع وسیله های نقلیه خواهد بود. پمپ تصفیه این استخر قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت را داشته و امکان تعویض و شستشوی فیلتر کاغذی داخل آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود. گفتنی است که آبپاش بادی تعبیه شده روی بدنه اصلی توسط شلنگ آب از قسمت بیرونی تغذیه شده و آب را به داخل استخر اسپری خواهد کرد. برای خرید استخر ایزی ست طرح دار به همراه آبپاش بادی بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۴۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
عمق
۷۴ سانتی متر
ظرفیت
۹۶۷۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۲۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...