استخر ایزی ست

استخر ایزی ست خانواده بست وی مدل 57443

از {{model.count}}

bestway 57443 above ground easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست خانواده بست وی، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای راه اندازی سریع جهت تفریحات آبی در فصول گرما محسوب شده که با بدنه طرح دار توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابلیت نصب در فضای باز و بسته را داشته و می توانید انواع پمپ تصفیه آب نیز به بدنه متصل کنید.

استخر ایزی ست خانواده بست وی از جدید ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک طرح دار عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین بالای 6 سال در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بر خلاف دیگر استخر پیش ساخته تولید شده و موجود در بازار بدون هیچ فریم و پایه ای نصب و راه اندازی می شود. کافیست لبه باد شونده را با استفاده از انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده تا با پر کردن از آب شکل و استحکام لازم را به صورت خودکار بگیرد. ابعاد راه اندازی شده استخر ایزی ست پیش ساخته برابر با (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده و تا مقدار 5377 لیتر آب در خود جای می دهد بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات آبی، آبدرمانی و ریلکس کردن در استخر خواهد بود.

جنس و متریال بدنه اصلی از ترکیب پلاستیک PVC وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب ایحاد کرده است. روی بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب کردن انواع پمپ تصفیه کاربرد خواهد داشت. همچنین در قسمت کف وجود یک دریچه تخلیه آب می تواند کار شما را در تعویض آب استخر راحت تر کند. لازم به ذکر است که متریال این استخر پیش ساخته ایزی ست به دلیل انعطاف بالا در ابعاد کوچکی جمع شده و با داشتن وزن بسته بندی 12.3 کیلوگرمی توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر ایزی ست خانواده بست وی می توانید به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۵۳۷۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۲.۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...