استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پرتابل بست وی مدل 57444

از {{model.count}}

bestway 57444 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پرتابل بست وی از سری استخر پیش ساخته با قابلیت نصب خودکار بوده که برای تفریحات آبی، آبدرمانی و ریلکس کردن در آب توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول در میان جدید ترین مدل ها قرار گرفته که از رنگ، طرح و دوام بهتری برخوردار می باشد.

استخر ایزی ست پرتابل بست وی، متفاوت ترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که بدون استفاده از فریم و پایه به راحتی نصب و مورد استفاده قرار می گیرد. استخر ایزی ست در ابتدا به صورت تک رنگ و با طرحی ساده تولید شده اما مدل های جدید مانند این محصول دارای طرح و رنگ های جذاب تری می باشند. از طرفی متریال PVC وینیل مورد استفاده در آن نیز با دوام تر و با کیفیت تر شده تا در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. جهت نصب و احداث استخر پیش ساخته ایزی ست گرد کافیست لبه باد شونده را با استفاده از انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و در نهایت استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

ابعاد راه اندازی شده استخر ایزی ست ویلا بست وی برابر با (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده و تا مقدار 5377 لیتر آب در خود جای می دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه این استخر پاک سازی می شود. پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و قدرت 1249 لیتر در ساعت را خواهد داشت. برای نصب این پمپ تصفیه دو دریچه آب روی دیواره بدنه اصلی تعبیه شده و برای تخلیه و تعویض آب نیز دریچه ای در قسمت کف به کار برده شده است. این استخر در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 15 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست پرتابل و قابل حمل بست وی می توانید به روش حضوری، آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۵۳۷۷ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب تمام سنین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...