استخر ایزی ست

استخر ایزی ست بست وی قطر 3.6 متر مدل 57275

از {{model.count}}

bestway 57275 portable easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست بست وی قطر 3.6 متر مدل 57275 از سری استخر ایزی ست های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این استخر ایزی ست به همراه پمپ تصفیه فیلتر کاغذی عرضه میگردد. برای خرید استخر ایزی ست می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

استخر ایزی ست بست وی قطر 3.6 متر مدل 57275 از سری استخر های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات متنوعی را تولید و روانه بازار کرده است، بست وی سه مدل استخر تولید کرده است، استخر پیش ساخته، استخر بادی و استخر ایزی ست که مدل آخر دارای ساختاری برگرفته شده از استخر بادی و استخر پیش ساخته می باشد. ایزی ست یکی از پرفروش ترین ها می باشد که با قیمت ارزان تر از استخر پیش ساخته گزینه مناسب برای خریداری می باشد. استخر ایزی ست در ابعاد مختلف ساخته شدهاست که ابعاد این مدل برابر است با 366 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 76 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر ایزی می باشد. با خرید استخر ایزی ست به راحتی می توانید در فصل تابستان از آن استفاده کنید و در روزهای گرم تابستان آبتنی کنید.

جنس بدنه این استخر ایزی ست بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول مقاومت بالایی در برابر فشار از خودش نشان می دهد، قسمت بدنه اصلی این محصول از پی وی سی سه لایه است و قسمت بالایی این محصول از پی وی سی بادشو است که تا این قسمت باید استخر ایزی ست پر از آب شود. استخر ایزی ست با پر شدن فرم کلی خود را به دست می آورد. بر روی این استخر ایزی ست پمپ تصفیه قرار داده شده است که به راحتی آب داخل استخر را تصفیه میکند. برای خرید استخر ایزی ست بست وی قطر 3.6 متر مدل 57275 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید.

قطر
۳۶6 سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
5377 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...