استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته روکار بست وی مدل 56996

از {{model.count}}

bestway 56996 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته روکار بست وی یکی از سایز های متوسط از سری استخر فریمی مستطیلی با ظاهری جدید بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات آبی و آبدرمانی در فضای باز و بسته منازل شخصی می باشد. از طرفی لوازم جانبی مهمی از جمله پمپ تصفیه به همراه خود دارد.

استخر پیش ساخته روکار بست وی، یکی از جدید ترین استخر آماده با ساختار بدنه فریمی بوده که برای تفریحات آبی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. استخری که یکی از با کیفیت ترین محصولات تفریحی آبی با قابلیت حمل محسوب شده و به دلیل داشتن ابعاد راه اندازی شده (طول: 488 سانتی متر، عرض: 244 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) و ظرفیت آب 11532 لیتر بهترین استخر برای تفریحات آبی سنین مختلف و آبدرمانی بزرگسالان خواهد بود. این مقدار ظرفیت آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه این کالا پاک سازی می شود. این پمپ تصفیه به سادگی هواگیری شده و فیلتر آن قابل تعویض خواهد بود. قدرت تصفیه این پمپ برابر با 3028 لیتر در ساعت می باشد.

جنس بدنه و متریال نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیب الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم با ساختار سه لایه را ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت کافی داشته باشد. این بدنه دو دریچه آب روی خود برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف دارد از همین رو کار را برای مصرف کنندگان راحت تر خواهد کرد. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه کاملا ضد زنگ راه اندازی می شود. این پایه ها با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار هستند.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا، درپوش برای محافظت از آب استخر و همچنین یک کلر زن کوچک اشاره کرد. استخر پیش ساخته ویلا بست وی در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 92 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته روکار بست وی می توانید به صورت اینترنتی، تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

استخر پیش ساخته روکار بست وی یک استخر مستطیل کاربردی برای استفاده های متنوع از جمله تفریحات آبی بوده که دارای ویژگی های متمایز به نسبت سایر محصولات در این ابعاد بوده و می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که فضای کافی برای استفاده از استخر های بزرگ را نداشته و امکان حفر استخر را نیز ندارند. 


طراحی و ساخت استخر ۴ متری

استخر روکار بست وی یک استخر پیش ساخته قابل حمل بوده و می تواند در هر فضایی از جمله فضاهای باز، مرطوب، گرم و یا خشک قابل استفاده باشد. شکل طراحی این استخر روکار بست وی بطور مستطیل طراحی شده است و می تواند در فضاهایی که دارای عرض کافی برای استفاده از استخر های گرد وجود ندارد مناسب باشد و محصول ایده آلی را در اختبار شما قرار خواهد داد. در بخش های کناری این استخر پرتابل بست وی پایه های U شکل مشاهده می شود که به قسمت بالایی استخر متصل شده و توسط میله نگهدارنده استخر را شکل می دهند. این میله ها از جنس گالوانیزه ضدزنگ بوده و می توانند در هر نوع شرایط جوی بدون مشکل نقش خود را ایفا کنند. بر روی بدنه این استخر نیز محل اتصال پمپ تصفیه آب مشاهده می شود که می توانید پمپ محصول را از طریق این دریچه ها به استخر متصل کرده و یا در صورت عدم نیاز به پمپ، توسط درپوش تعبیه شده این دریچه ها را مسدود کنید.


جنس بدنه استخر پیش ساخته بست وی

استخر روکار بست وی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی و الیاف شمعی سه لایه بوده که در بین این لایه ها از ابریشم نیز استفاده شده است تا تحمل محصول در برابر فشار آب و ضربه های ناشی از استفاده بسیار بالاتر برود. همچنین این بدنه نیز بطور کامل در برابر شرایط آب و هوایی تمامی نقاط کشور مقاوم بوده و یک محصول با کیفیت را در اختیار شما قرار خواهد داد. بخش داخلی این استخر پیش ساخته نیز از همین متریال استفاده شده است و طراحی آبی و سفید و شبیه به کاشی استفاده شده نیز به زیبایی این محصول کمک بسزایی نموده است. بدلیل استفاده از متریال با کیفیت در تولید بدنه، این محصول قابلیت استفاده بعنوان استخر شنا، استخر پیش ساخته کشاورزی و ذخیره آب و یا حتی استخر پرتابل پرورش ماهی را نیز دارد.


استخر پیش ساخته برزنتی روکار بست وی


اقلام همراه و سایر ویژگی ها

از مهم ترین ویژگی های استخر روکار برند bestway می توان به پمپ تصفیه آب آن اشاره نمود که توانایی تصفیه آب این حجم آب استخر را داشته و در صرفه جویی آب کمک بسزایی خواهد نمود. این پمپ تصفیه آب دارای ساختار فیلتری بوده و فیلتر آن نیز قابل شستشو و یا تعویض می باشد. وجود نردبان در پک محصول نیز از سایر نقاط مثبت محصول بشمار می رود که به شما در ورود و خروج استخر کمک بسزایی خواهد نمود. همچنین در بسته بندی این محصول یک درپوش برای جلوگیری از ورود زباله و گرد و خاک به داخل استخر نیز مشاهده می شود که این نوع درپوش ها با عنوان درپوش سولار نیز شناخته می شوند. محفظه قرار گیری قرص کلر نیز که در بسته بندی کالا وجود دارد به شما امکان ضدعفونی و نظافت استخر را بدون نیاز به تهیه مجدد نگهدارنده کلر و یا کلرزن فراهم می کند.


جمع بندی

استخر قابل حمل ۴ متری بست وی از سری محصولات با کیفیت این برند می باشد که دارای ابعادی استاندارد با اکثر فضاها و مناسب برای استفاده در حیاط، ویلا، باغ و یا حتی پشت بام و تراس می باشد. دارا بودن نردبان، پمپ تصفیه آب فیلتری، درپوش و محفظه قرص کلر نیز از ویژگی های مثبت این استخر بشمار می روند که در فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی فروش انواع استخر پیش ساخته عرضه شده است.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۱۵۳۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...