استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته حیاط بست وی مدل 56995

از {{model.count}}

bestway 56995 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته حیاط بست وی، یکی از مدل های مستطیلی از سری استخر قابل حمل فریمی برای تفریحات آبی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابلیت احداث روکار و توکار را داشته و به همراه خود لوازم جانبی مهمی همچون پمپ تصفیه آب دارد.

استخر پیش ساخته بست وی با طراحی بدنه مستطیلی یکی از انواع استخر آماده فریمی برای استفاده در فضای باز و بسته منازل خصی، ویلا و باغ بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند دیگر مدل های مشابه خود در سایز های مختلف از طراحی مستطیلی برخوردار بوده و شامل فریم، پایه و بدنه نگهدارنده آب می باشد از همین رو برای احداث آن می توانید از هم دفترچه راهنما استفاده کرده و یا از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. این استخر پرتابل دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 488 سانتی متر، عرض: 244 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) از همین رو قادر است تا مقدار 11532 لیتر آب در خود جای دهد در نتیجه بهترین گزینه برای تفریحات آبی سنین مختلف و همچنین برای آبدرمانی خواهد بود.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته خانگی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی ضخیم و مشابه برزنت ایجاد کرده است تا در برابر دما و فشار آب و از طرفی نور آفتاب مقاوم باشد. این بدنه دارای دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه برای تعویض راحت تر آب در قسمت کف می باشد. این بدنه به وسیله فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ شکل می گیرد. آلیاژی سبک اما با تحمل وزن بالا که از طول عمر بسیار بالایی برخوردار خواهند بود.

همراه استخر پیش ساخته ویلا بست وی یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 3028 لیتر در ساعت قرار داده شده که امکان هواگیری و تعویض راحت فیلتر را خواهد داشت. همچنین یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش برای مراقبت از آب استخر و یک کلر زن نیز در بسته بندی کالا قرار داده شده تا مجموعا وزن کل بسته بندی به 91 کیلوگرم برسد. برای خرید استخر پیش ساخته حیاط بست وی کافیست به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۱۵۳۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...