استخر ایزی ست

استخر ایزی ست کوچک بست وی مدل 57447

از {{model.count}}

bestway 57447 easy set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست کوچک بست وی از سبک ترین و کمجا ترین استخر پیش ساخته با قابلیت راه اندازی خودکار و بدون پایه و فریم بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان سنین بالای 6 سال و ریلکس کردن بزرگسالان در آب بوده و امکان اتصال پمپ تصفیه را خواهد داشت.

استخر ایزی ست پیش ساخته سایز کوچک بست وی، یکی از پر فروش ترین استخر ایزی ست قابل حمل برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال بوده که قابل استفاده برای بزرگسالان نیز به منظور ریلکس کردن در آب خواهد بود. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 244 سانتی متر، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده و تا مقدار 1880 لیتر ظرفیت آب خواهد داشت از همین رو با داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان می توانید استخر مورد نظر را پر کنید. جهت احداث استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی کافیست لبه باد شونده را با استفاده از انواع پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده تا با پر کردن استخر از آب به صورت اتوماتیک شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. این متریال که در بسیاری از محصولات بادی و استخر ها استفاده شده در کنار دوام بالای خود انعطاف بسیار خوبی نیز داشته به همین دلیل در ابعاد کوچکتری قابل جمع شدن می باشد. گفتنی است که روی دیواره بدنه اصلی دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب انواع پمپ تصفیه می باشد. همچنین برای تعویض و خالی کردن آب، یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده است. استخر ایزی ست پرتابل بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 5.5 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست کوچک بست وی کافیست به روش آنلاین، تلفنی و حتی حضوری سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۶۱ سانتی متر
عمق
۵۱ سانتی متر
ظرفیت
۱۸۸۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵.۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...