استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته گرد ویلا بست وی مدل 56706

از {{model.count}}

bestway 56706 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته گرد ویلا بست وی با قطر 366 سانتی متر، یکی از کاربردی ترین استخر های تفریحی برای فصول گرما محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابلیت نصب پمپ تصفیه آب را داشته و مناسب سنین بالای 6 سال و همچنین بزرگسالان برای ریلکس کردن در آب خواهد بود.

استخر پیش ساخته گرد ویلا محصولی از شرکت بست وی، یکی از سایز های متوسط از سری استخر قابل حمل گرد محسوب شده که به عنوان یکی از پر فروش ترین استخر آماده روکار برای تفریحات آبی تابستانی در فضای باز و بسته شناخته می شود. طراحی و ساختار بدنه شامل نگهدارنده آب، فریم و پایه های متصل شونده بوده که توسط دفترچه راهنمای همراه این محصول در کوتاه ترین زمان قابل نصب خواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه برای قسمت کف جهت تعویض راحت تر آب تعبیه شده است. ابعاد راه اندازی شده این استخر برابر با 366 در 76 سانتی متر بوده که قادر است تا مقدار 6473 لیتر آب را در خود جای دهد از همین رو مناسب ترین گزینه برای استفاده سنین بالای 6 سال و بزرگسالان برای ریلکس کردن در آب خواهد بود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و سه لایه را ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت کافی را داشته باشید. این متریال ساختار یکدست داشته و توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. انعطاف بالای بدنه اصلی و جمع شدن آن در ابعاد کوچکتر باعث حمل راحت این استخر توسط انواع خودرو نقلیه خواهد شد. برای احداث استخر پیش ساخته گرد بهتر است در یک سطح صاف و بدون اشیای تیز صورت بگیرد. برای خرید استخر پیش ساخته گرد ویلا بست وی می توانید به صورت آنلاین، حضوری و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۶۴۷۳ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...