استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانواده بست وی مدل 5612D

از {{model.count}}

bestway 5612D portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانواده بست وی مدل گرد فریمی، یکی از سایز های متوسط از سری استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که بهترین گزینه برای تفریحات آبی، آب درمانی، ریلکس کردن در آب و پرورش ماهی خواهد بود. این محصول به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری نیز داشته و می توانید آن را به سادگی نصب و راه اندازی کنید.

استخر پیش ساخته خانواده بست وی، یکی از سایز های تولید شده از سری استخر فریمی گرد با طراحی بدنه ساده و تک رنگ بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این استخر پیش ساخته روکار در واقع با داشتن ابعاد 396 در 84 سانتی متر قادر است تا مقدار 8680 لیتر آب در خود جای دهد به همین دلیل می تواند برای تفریحات آبی کودکان بالای 6 سال، ریلکس کردن در آب و آب درمانی سنین بزرگسال و حتی برای پرورش ماهی های کوچک نیز استفاده نمود به همین دلیل کاربرد های اساسی برای مصرف کنندگان در برابر قیمت مقرون به صرفه خود خواهد داشت. این استخر قابلیت نصب به صورت توکار را نیز داشته تا به عنوان استخر پیش ساخته ثابت نیز استفاده شود.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم با ساختار سه لایه را ایجاد کرده است. این متریال که در مدل های مشابه نیز استفاده شده در برابر فشار و دمای متفاوت آب و حتی نور آفتاب در زمان استفاده مقاوم خواهد بود. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از آلومینیوم گالوانیزه شکل گرفته و نصب می شود. روی بدنه نگهدارنده آب استخر دو دریچه آب تعبیه شده که برای نصب پمپ تصفیه به کار می رود. گرچه همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت قرار داده شده اما می توانید از پمپ تصفیه های قوی تر مانند مدل های شنی نیز برای استخر خود استفاده کنید. استخر خانگی قابل حمل بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 28 کیلوگرم عرضه می شود بنابراین برای خرید استخر پیش ساخته بست وی می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۳۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
عمق
۷۴ سانتی متر
ظرفیت
۸۶۸۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...