تشک بادی

تشک بادی 2 نفره الیاف دار اینتکس مدل 64102

از {{model.count}}

intex 64102 inflatable airbed

تعداد
نوع
1,810,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 2 نفره الیاف دار اینتکس از تولیدات شرکت اینتکس در سال 2021 می باشد که دارای روی مواج بوده و بدنه آن نیز تولید شده از وینیل است. رنگ بدنه این محصول همانطور که در تصاویر محصول قابل رویت است به رنگ کرمی بوده و از زیبایی بسیاری برخوردار است. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری از این تشک بادی دو نفره طبی را در سایت مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

تشک بادی 2 نفره الیاف دار اینتکس مدل 64102 یک وسیله بسیار کاربردی و مناسب برای استفاده در اکثر فضا ها می باشد که تولید شده توسط شرکت اینتکس در سال 2021 بوده و جزو جدید ترین تولیدات این شرکت محسوب می شود. ساختارکه این تشک بادی داراست به شکل مستطیلی شکل بوده و دارای حاشیه های زاویه دار است که جلوه ی خاصی به فرم تشک بخشیده و با توجه به رنگ بدنه ی جذاب و گرمی که دارد باعث می شود تا حین استفاده درون منزل، منزل شما از جلوه و نمای زیبایی برخوردار شود چرا که رنگ بدنه این محصول به گونه ای بوده که قابل ست با انواع دکوراسیون ها می باشد.

یکی از مزیت هایی که تشک بادی اینتکس نسبت به سایر تشک ها همانند تشک های ثابت دارد این است که پرتابل و قابل حمل بوده و در صورت خالی بودن باد درون آن فضای بسیار کمی را اشغال کرده و می توان آن را به همراه خود به مکان هایی دیگر منتقل نمود. از این تشک بادی می توان به عنوان تشک بادی بیمار نیز استفاده کرد. به این دلیل که این محصول به صورت طبی طراحی شده و باعث تسکین بخشیدن به درد های عضلانی افراد بیمار و سالمند می شود. جنس بدنه آن تولید شده از پی وی سی است. این متریال از دوام و کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد که با یک رویه مخملی که بر روی آن کار شده است باعث می شود تا حس لذت بخش استراحت بر روی این تشک را به خوبی تجربه کنید.

رویه این محصول به صورت مواج و ضد تعریق طراحی شده که با وجود این شیار ها هنگامی که بدن فرد بر روی تشک بادی طبی قرار میگیرد در چند قسمت فضای بسیار کمی بین سطح تشک و بدن ایجاد شده که از این فضا با جریان یافتن هوا از عرق کردن بدن جلوگیری می شود. شما می توانید این تشک بادی دو نفره را به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.


تشک بادی 2 نفره اینتکس مدل الیاف دار، بهترین و با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس تا کنون بوده که از طرفداران زیادی برخوردار می باشد. این تشک بادی در واقع جایگزین بسیار خوبی برای انواع تخت خواب فلزی و چوبی محسوب شده زیرا دارای قابلیت هایی همچون حمل و نقل راحت و کمجا، وزن سبک، راه اندازی سریع و قیمت مقرون به صرفه می باشد از همین رو نه تنها در منزل بلکه در محل کار و مسافرت ها و داخل انواع چادر مسافرتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک مدل دو نفره دو سایز دیگر نیز داشته که تنها از نظر ابعاد و تحمل وزن با هم تفاوت دارند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر ساخت این تشک بادی اینتکس خواهیم پرداخت تا قبل از خرید راهنمای مناسبی برای مصرف کنندگان باشد...

طراحی و ساختار بدنه تشک بادی

طراحی بدنه اصلی تشک بادی الیاف دار به صورت مستطیلی با رویه مواج بوده که باعث پوشش بهتر اعضای بدن و عبور جریان هوا جهت کاهش تعریق افراد می شود. ویژگی متفاوت در این تشک بادی، استفاده از تکنولوژی فایبرتک در داخل بدنه اصلی بوده که نه تنها فشار های ناشی از وزن و باد تشک را تحمل کرده بلکه مانع از فرو رفتن سطح رویه در زمان خواب خواهد شد. تکنولوژی فایبرتک یا همان الیاف شمعی در انواع تخت بادی جدید نیز استفاده شده است تا خاصی طبی و کامفورت بودن را برای این نوع محصولات بادی در زمینه استراحت و خواب ایجاد کند. برای راه اندازی این تشک نیز یک دریچه هوای بزرگ با ساختار دابل لاک در دیواره افقی بدنه تعبیه شده که امکان راه اندازی توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی را فراهم می سازد.

جنس بدنه و متریال تشک بادی

جنس بدنه مورد استفاده شده در این تشک بادی دو نفره اینتکس از بهترین نوع پلاستیک PVC بوده که برای سطح رویه از روکش جیر و برای کف و دیواره ها از روکش ضد آب وینیل استفاده شده است بنابراین ساختار دو لایه و ضخیمی را ایجاد نموده اما با این حال انعطاف بالای متریال باعث شده تا این تشک در ابعاد کوچکتری جمع و به راحتی حمل شود. استفاده از روکش جیر تنها برای سطح رویه صورت گرفته که محلی بسیار نرم و راحت برای خواب ایجاد می کند. این روکش نیز ضد آب بوده اما در صورت خیس شدن زمان بیشتری برای خشک شدن آن (به دلیل پارچه ای بودن) صرف خواهد شد. خصوصیت دیگر این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر و استفاده مجدد بوده که خیال مصرف کننده ای را بابت ضد آب بودن آن راحت کرده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی 2 نفره ضد تعریق برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که سایز میانی یا سایز کوچک 2 نفره محسوب می شود. با توجه به این ابعاد، امکان خواب دو نفر در سنین بزرگسال به راحتی فراهم بوده زیرا تحمل وزنی برابر با 220 کیلوگرم خواهد داشت در نتیجه استفاده از آن برای افراد سنگین وزن مانعی نخواهد داشت. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن سبک 3.5 کیلوگرمی عرضه می شود.

در پایان...

تشک بادی الیاف دار اینتکس مدل 2 نفره، پر فروش ترین و بهترین تشک بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به صورت تک رنگ تولید می شود. این محصول برای استفاده در فضای باز و بسته و بخصوص داخل انواع چادر مسافرتی بسیار کاربردی بوده و می توانید به راحتی توسط کوچکترین پمپ باد محصولات بادی نیز آن را راه اندازی نمایید. جهت خرید تشک بادی الیاف دار اینتکس می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و یا حضوری اقدام کنید.

طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
220 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...