استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته خانگی بست وی مدل 56679

از {{model.count}}

bestway 56679 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته خانگی بست وی با قطر 3 متر، یکی از مدل های کوچک از سری استخر فریمی گرد بوده که به همراه یک پمپ تصفیه آب فیلتری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابلیت احداث روی سطوح صاف و در فضای باز را داشته و از روند راه اندازی آسانی برخوردار می باشد.

استخر پیش ساخته خانگی بست وی با طراحی گرد، یکی از پر فروش ترین استخر آماده برای تفریحات آبی تابستانی محسوب شده که نه تنها برای تفریحات آبی کودکان بالای 6 سال بلکه برای سنین بزرگسال به منظور ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر پیش ساخته کم حجم دارای ابعاد راه اندازی شده 305 در 76 سانتی متر بوده از همین رو می تواند تا مقدار 4678 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین در صورت داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان قابل نصب و راه اندازی خواهد بود. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه برای قسمت کف استفاده شده که از خصوصیت های کاربردی این استخر محسوب می شود.

جنس بدنه نگهدارنده آب استخر برزنتی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب را ایجاد کرده است. همچنین این متریال در صورت استفاده در برابر نور آفتاب آسیبی نخواهد دید. بدنه اصلی توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ نصب می شود. این آلیاژ دارای وزن سبک اما تحمل وزن بالایی می باشند که در هنگام جمع شده ابعاد کمتری را به خود گرفته و در نهایت با وزن بسته بندی 19 کیلوگرمی به سادگی قابل حمل خواهد بود. البته یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 1249 لیتر در ساعت در کنار این استخر قرار داده شده که امکان کار با برق شهری و امکان تعویض و شستشوی فیلتر را دارد. برای خرید استخر پیش ساخته خانگی بست وی می توانید به صورت تلفنی، آنلاین و حتی حضوری جهت گرفتن مشاوره به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۴۶۷۸ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...