استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی مدل 56998

از {{model.count}}

bestway 56998 above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی با طول 5.5 متر، یکی از عمیق ترین استخر آماده روکار و توکار عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به همراه لوازم جانبی کامل تولید می شود. این استخر بهترین گزینه برای ذخیره آب در کشاورزی و تفریحات آبی نیز بوده و کاربرد های زیادی با توجه به مقرون به صرفه گی خود خواهد داشت.

استخر پیش ساخته پرورش ماهی ماهی بست وی با ساختار فریمی مستطیلی، یکی از سایز های بزرگ از سری استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که می تواند کاربرد های زیادی برای مصرف کنندگان داشته باشد. استخری که شامل بدنه اصلی نگهدارنده آب با طراحی یکدست، فریم و پایه های نصب شونده بوده از همین رو جهت احداث آن می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید تا استخر شما را با ضریب اطمینان بالا در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کنند. از ویژگی های این استخر پرتابل می توان به داشتن دو دریچه آب روی دیواره برای نصب انواع پمپ تصفیه، دو دریچه تخلیه در قسمت کف و داشتن لوازم جانبی پر کاربرد اشاره کرد.

جنس بدنه اصلی از ترکیب پی وی سی و الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم با ساختار سه لایه ایجاد کرده است از همین رو در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب می شود. آلیاژی کاملا ضد زنگ و سبک اما با تحمل وزن بالا که دلیل اصلی استحکام این استخر در حالت پر شده از آب خواهد بود. استخر پرورش ماهی بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 14812 لیتر خواهد داشت بنابراین نه تنها برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی بلکه برای تفریحات آبی و آب درمانی نیز کاربردی خواهد بود.

همراه این استخر پیش ساخته عمیق بست وی یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 5678 لیتر در ساعت قرار داده شده که امکان هواگیری و تعویض ساده فیلتر را خواهد داشت. درپوش مخصوص مراقبت از آب و فضای داخلی استخر، نردبان پیش ساخته با قابلیت نصب مجزا و یک کلر زن از دیگر لوازم جانبی پر کاربرد این محصول به حساب می آید. استخری که به همراه لوازم خود در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 103 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته پرورش ماهی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۴۸۱۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۰۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...