استخر ایزی ست

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل 57315

از {{model.count}}

bestway 57315 easy set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی با بدنه طرح دار، از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر پیش ساخته خودکار با قابلیت نصب بدون فریم و پایه بوده که توسط نمایندگی اینتکس به همراه یک پمپ تصفیه آب فیلتری عرضه می شود. این محصول گزینه ای مقرون به صرفه برای تفریحات آبی و آبدرمانی بوده که امکان نصب در فضای باز و بسته را به مصرف کنندگان خود می دهد.

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی مدل طرح دار، از جدید ترین استخر پیش ساخته اتوماتیک تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات آبی روزمره توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند دیگر استخر ایزی ست یا استخر فست ست تولید شده طراحی بدنه گرد داشته و پس از باد کردن قسمت لبه و پر کردن از آب به سادگی در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. ابعاد نصب شده استخر ایزی ست ویلا بست وی برابر با (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 84 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 9677 لیتر آب را در خود جای دهد از همین رو بهترین گزینه برای تفریحات آبی خانوادگی و آبدرمانی در فضای باز و بسته خواهد بود. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری با قدرت 2006 لیتر در ساعت قرار داده شده همراه استخر پاک سازی می شود. پمپ تصفیه ای که به سادگی نصب شده و امکان شستشو و تعویض راحت فیلتر را فراهم خواهد ساخت.

جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای با ساختار سه لایه و ضخیم را ایجاد کرده است در نتیجه در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال تنها با لبه بادشو خود شکل گرفته و راه اندازی می شود بنابراین نیازی به پایه و فریم نخواهد داشت. از ویژگی های دیگر این استخر می توان به دو دریچه آب روی دیواره برای نصب انواع پمپ تصفیه  و دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. استخر ایزی ست خانگی بست وی در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 24 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی می توانید به روش تلفنی، حضوری و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۴۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
عمق
۷۴ سانتی متر
ظرفیت
9677 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۲۴ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...