استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی مدل 5618Y

از {{model.count}}

bestway 5618Y portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی، از بزرگترین استخر پرتابل با قابلیت نصب به دو روش روکار و توکار بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر کاربرد های زیادی در زمینه تفریحات آبی، پرورش ماهی و کشاورزی داشته و به همراه خود لوازم جانبی پر کاربردی از جمله پمپ تصفیه آب دارد.

استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی، یکی از بزرگترین و کامل ترین استخر آماده و قابل حمل شرکت بست وی بوده که جهت تفریحات آبی، پرورش ماهی و همچنین ذخیره آب در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. استخری که دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 549 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 23062 لیتر آب در خود جای دهد. ساختار و طراحی بدنه به گونه ای بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نصاب های فروشگاه مستر اینتکس به دو روش روکار و یا توکار قابل نصب می باشد. مقدار ظرفیت آب این استخر توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه این کالا پاک سازی شده تا نیازی به تعویض های مکرر این حجم از آب نباشد. این پمپ تصفیه دارای فیلتر کاغذی با امکان تعویض شستشو ساده بوده و با برق شهری کار می کند.

بدنه اصلی و نگهدارنده آب استخر پیش ساخته عمیق بست وی از متریال ترکیبی پی وی سی وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و سه لایه را تشکیل داده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را داشته باشد. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از متریال آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی شده و شکل می گیرد. فریم و پایه ها هر کدام با وجود داشتن وزن سبک، تحمل وزن بسیار بالایی داشته و کاملا ضد زنگ خواهند بود.

از دیگر ویژگی ها و امکانات این استخر پیش ساخته ویلا می توان به داشتن دو دریچه آب روی بدنه اصلی جهت نصب انواع پمپ تصفیه، دریچه تخلیه آب در قسمت کف، داشتن نردبان با امکان نصب مجزا، درپوش و زیرانداز اشاره کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده با وزن 83 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی می توانید به روش اینترنتی، تلفنی و حتی حضوری اقدام به دریافت مشاوره خرید و ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
۵۴۹ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۲۳۰۶۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۸۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...