استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمیق بست وی مدل 56690E

از {{model.count}}

bestway 56690E above ground portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمیق بست وی یکی از بزرگترین استخر آماده فریمی تولید شده با طراحی گرد بوده که توسط نمایندگی اینتکس به همراه لوازم های کاربردی از جمله پمپ تصفیه آب فیلتری، نردبان و درپوش عرضه می شود. این استخر دارای ابعاد و ظرفیت آب بالایی بوده به همین جهت می توانید علاوه بر تفریحات آبی برای پرورش ماهی نیز استفاده کنید.

استخر پیش ساخته عمیق بست یکی از مدل های بزرگ تولید شده از سری استخر آماده گرد فریمی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این استخر در واقع گزینه بسیار مقرون به صرفه در برابر احداث استخر بتنی شناخته شده و به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل، راه اندازی سریع و امکان نصب به روش توکار و یا روکار طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. استخر پیش ساخته گرد بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده و تا مقدار 16015 لیتر آب در خود جای می دهد بنابراین نه تنها برای تفریحات آبی و شنا بلکه برای پرورش ماهی و ذخیره آب در کشاورزی نیز کاربردی خواهد بود. این استخر به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 3785 لیتر در ساعت، یک نردبان و یک درپوش به عنوان مهمترین لوازم جانبی دارد.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی دارای یک بدنه اصلی نگهدارنده آب،فریم و پایه های نصب شونده بوده که جهت احداث آن می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شده و یا خود توسط دفترچه راهنمای مخصوص اقدام به نصب استخر مورد نظر کنید. گفتنی است که بدنه اصلی ساخته شده از PVC سه لایه با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای برزنتی و ضخیم را ایجاد کرده اما با این حال از انعطاف بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر برخوردار خواهد بود. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. این آلیاژ کاملا ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسودگی بوده از همین رو طول عمر بالایی را خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این استخر فریمی ویلا می توان به دو دریچه آب روی بدنه برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. برای خرید استخر پیش ساخته عمیق بست وی کافیست به روش حضوری، تلفنی و یا از طریق سایت نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

قطر
۴۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۶۰۱۵ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۹۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...