استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ۴.۸ متری بست وی مدل 56725

از {{model.count}}

bestway 56725 above ground 4.8 meter pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ۴.۸ متری بست وی مدل 56725 یک وسیله کاربردی و تفریحی می‌باشد که هم قابل استفاده به عنوان یک وسیله تفریحی آبی بوده و هم قابل استفاده در صنعت می‌باشد. این استخر پیش‌ساخته ارزان دارای بدنه‌ای از جنس وینیل و پایه هایی از جنس آلومینیوم است. این استخر قابل راه‌اندازی به صورت رو‌کار و توکار می‌باشد. در ادامه میتوانید اطلاعات دقیق‌تری را در مورد این استخر مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته ۴.۸ متری بست وی مدل 56725 یکی از تولیدات جدید و بسیار زیبای کمپانی بست‌وی می‌باشد که تولید آن مربوط به سال ۲۰۲۲ بوده و به تازگی روانه بازار شده است. این استخر پیش‌ساخته به دلیل طراحی خاص و جدید آن، توانست تا به محص ورود به بازار، توجه همگان را به خود جلب کرده و به یکی از استخر های پر فروش این شرکت تبدیل شود و رضایت اکثر خریداران را جلب بنماید.

از این استخر پیش‌ساخته ارزان می‌توان استفاده های مختلفی کرد. به عنوان مثال در ابتدا  این محصول مناسب برای تفریحات دسته جمعی بوده و یک وسیله برای شنا و تفریحات آبی می‌باشد. اما از استخر های پیش ‌ساخته می‌توان در صنعت نیز بهره‌مند شد. افراد زیادی از این محصول به عنوان استخر پرورش ماهی و همینطور استخر کشاورزی استفاده می‌کنند. چرا که نسبت به استخر‌های بتنی ارزان تر بوده و مهم تر از همه، پرتابل و قابل حمل می‌باشد. این قابلیت به افراد امکان این را می‌دهد تا بتوانند به راحتی استخر را در مکان‌های دیگر خود به همراه داشته باشند.

این استخر پیش‌ ساخته ۴ متری، همانند دیگر استخر پیش‌ساخته‌ها دارای بدنه‌ای از جنس وینیل و الیاف برزنتی بوده که از ضخامت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. کیفیت بالای بدنه این استخر موجب می‌شود تا بتوان سالیان سال از این محصول استفاده نمود. پایه‌های تعبیه شده برای این استخر نیز تولید شده از آلومینیوم می‌باشند. از مزیت‌های آنها می‌توان به استحکام بالا و ضد زنگ بودن آن‌ها اشاره کرد. درون بسته‌بندی این محصول تعدادی وسیله کاربردی دیگر نیز همانند نردبان، کاور و پمپ تصفیه آب قرار داده شده است. با وجود پمپ تصفیه آب، افراد دیگر نیازی به تخلیه کردن آب استخر نداشته و می‌توانند به آسانی آن را تصفیه بنمایند.

ابعاد این استخر تشکیل شده از قطر ۴۸۸ سانتی متر و ارتفاع ۱۲۲ سانتی متر می‌باشد. در بخش مشخصات محصول نیز می‌توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید. شما می‌توانید از طریق سایت مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران، نسبت به خرید استخر پیش‌ساخته و همینطور مشاهده قیمت استخر پیش‌ساخته اقدام بنمایید.

قطر
۴۸۸ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۹۴۸۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۸۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...