استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته پرتابل بست وی مدل 56719

از {{model.count}}

bestway 56719 portable oval frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته پرتابل بست وی با طرح بیضی آجری یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر قابل حمل تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که با لوازم جانبی کاملی از جمله پمپ تصفیه، نردبان و ... توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر بهترین گزینه برای احداث به روش روکار جهت تفریحات آبی سنین مختلف، آبدرمانی، شنا و حتی استفاده در پرورش ماهی خواهد بود.

استخر پیش ساخته پرتابل بست وی با ساختار بدنه بیضی شکل (Oval) یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین استخر قابل حمل تولید شده بوده که برای تفریحات آبی، شنا و حتی برای پرورش ماهی مورد استفاده قرار می گیرد. استخری که شامل بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده از همین رو برای نصب می توانید هم از دفترچه راهنما کمک گرفته و یا از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید. این نوع استخر به دلیل طراحی آجری و زیبای خود معمولا به صورت روکار احداث شده اما در نهایت می توانید داخل زمین نیز نصب کرده و به عنوان استخر ثابت استفاده کنید.
ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته خانگی بست وی برابر با (610*366*122) بوده و تا مقدار 20241 لیتر آب در خود جای می دهد بنابراین فضای بزرگی را برای تفریحات آبی و پرورش ماهی فراهم می سازد. این استخر چند لوازم جانبی پر کاربردی همراه خود داشته که می توان به پمپ تصفیه آب فیلتری، نردبان، کلر زن و دستگاه پمپاژ آب به داخل جهت آب درمانی اشاره کرد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 105 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته آجری بست وی می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا آنلاین به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول
610 سانتی متر
عرض
366 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
105 سانتی متر
ظرفیت
20241 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
105 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۴۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...