استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56948

از {{model.count}}

bestway 56948 four meter portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56948 از دیگر تولیدات سال 2022 شرکت bestway می باشد که از کیفیت بدنه بسیار عالی و همینطور ظاهر بسیار زیبایی برخوردار می باشد. از استخر پیش ساخته ارزان دارای ارتفاع 106 سانتی متر بوده و جنس بدنه آن نیز از وینیل تولید شده است. شما می توانید برای مشاهده مشخصات بیشتر به قسمت مشخصات محصول مراجعه بنمایید.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56948 یکی از سری استخر های بسیار با کیفیت و زیبای شرکت بست وی می باشد که درسال 2022 تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی بوده و به واسطه همین کیفیت بدنه، توانسته است تا توجه افراد زیادی را به خود جلب بنماید و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شود. این استخر پیش ساخته ارزان دارای فرم دایره ای شکل است. از این محصول می توان در فضا های متعددی استفاده نمود. به عنوان مثال می توان از این استخر داخل حیاط منزل و یا ویلا برای شنا و تفریحات آبی استفاده نمود.

همچنین این دسته از استخر ها قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می باشند و افراد زیادی از آن استفاده های صنعتی می کنند.این محصول دارای یک عدد کاور، نردبان، پمپ تصفیه و پمپ تصفیه می باشد که در واقع یک پکیج کامل بوده و دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه کردن هر کدام از این اقلام به صورت جداگانه نمی باشد. این استخر پیش ساخته گرد دارای ابعادی از جمله ارتفاع: 106 سانتی متر و قطر: 426 سانتی متر تولید شده است.

جنس بدنه آن نیز همانند دیگر محصولات بست وی تولید شده از وینیل با الیاف برزنتی می باشد که از ضخامت بسیار بالایی برخوردار است. پایه های قرار داده شده بر روی این محصول نیز از آلومینیوم ضد زنگ تولید شده اند و دارای استحکام بسیار بالایی می باشند. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و همینطور مشاهده قیمت استخر پیش ساخته به سایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای دریافت راهنمایی های بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
426 سانتی متر
ارتفاع
106 سانتی متر
ظرفیت
13030 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
65 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...