استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته سایه بان دار بست وی مدل 5614U

از {{model.count}}

bestway 5614U portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته سایه بان دار بست وی، از جدید ترین و شیک ترین استخر آماده قابل حمل برای استفاده در فضای باز منزل، ویلا و باغ بوده که به همراه لوازم جانبی کامل توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول با قطر حدود 4 متری و عمق بالای 1 متر بهترین گزینه برای تفریحات آبی و آبدرمانی خواهد بود.

استخر پیش ساخته سایه بان دار بست وی، یکی از جدید ترین استخر آماده فانتزی برای استفاده در فضای باز جهت تفریحات آبی خانوادگی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در میان استخر هایی با طراحی خاص قرار گرفته اما از نظر متریال و سایز تفاوت خاصی با مدل های رایج ندارد. ساختار فریمی و گرد بدنه نشان دهنده این است که این استخر شامل یک بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده می باشد بنابراین می توانید با کمک گرفتن از دفترچه راهنمای همراه استخر سایه بان دار و یا بهره بردن از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس اقدام به احداث استخر پیش ساخته مورد نظر کنید.

جنس بدنه اصلی تشکیل شده از ترکیب متریال پی وی سی وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و سه لایه را ایجاد کرده است تا در برابر مواردی همچون نور آفتاب، ساییدگی های سطحی، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت کافی داشته باشد. این بدنه دو دریچه آب روی دیواره خود برای نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف دارد. فریم و پایه هایی از آلومینیوم گالوانیزه روکش دار برای شکل و استحکام دادن به بدنه اصلی به کار می رود. این آلیاژ ضد زنگ دارای وزن سبک اما تحمل وزن بسیار بالا بوده و در کوتاه مدت دچار فرسودگی نخواهد شد.

ابعاد استخر قابل حمل سابان دار گرد برابر با (قطر: 396 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 11133 لیتر دارد بنابراین بهترین گزینه برای استفاده سنین بالای 6 سال و بخصوص بزرگسالان برای آب درمانی خواهد بود. این مقدار ظرفیت آب توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه استخر که قدرت 2006 لیتر در ساعت داشته پاک سازی می شود. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش برای محافظت از آب در زمان عدم استفاده، یک کلر زن آب و یک سایه بان ضد آب و مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب در نظر گرفته شده است.

استخر پیش ساخته خانگی جدید بست وی در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 50 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته سایه بان دار بست وی کافیست به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
عمق
۹۷ سانتی متر
ظرفیت
۱۱۱۳۳ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای کلرزن و سایبان
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...