استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ویلا گرد بست وی مدل 56985

از {{model.count}}

bestway 56985 portable above ground frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ویلا گرد بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین استخر قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به سادگی قابل نصب در فضای باز و بسته خواهد بود.

استخر پیش ساخته ویلا بست وی مدل گرد طرح دار، یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که با ابعاد 305 در 66 سانتی متر عرضه می شود. این استخر با داشتن این ابعاد بهترین گزینه برای تفریحات آبی در فصول گرما محسوب شده و مناسب استفاده سنین بالای 6 سال و همچنین برای بزرگسالان به منظور ریلکس کردن در آب خواهد بود به همین دلیل می توانید حساب ویژه ای روی آن برای استفاده در فضای باز منزل، ویلا و باغ شخصی خود باز کنید. این محصول دارای ظرفیت آب 4062 لیتری بوده که با داشتن فشار آب مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی می شود.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این متریال توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه نصب شده که در برابر زنگ زدگی و فرسودگی مقاومت لازم را خواهد داشت. احداث استخر پیش ساخته فریمی بست وی با کمک گرفتن از دفترچه راهنما به سادگی امکانپذیر بوده و زمانی بسیار کمی را از شما خواهد گرفت. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن دریچه تخلیه آب در قسمت کف و دو دریچه آب روی دیواره بدنه برای نصب انواع پمپ تصفیه آب اشاره نمود. برای خرید استخر پیش ساخته طرح دار گرد فریمی بست وی می توانید سفارش خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
عمق
۵۶ سانتی متر
ظرفیت
۴۰۶۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...