استخر ایزی ست

استخر آبپاش دار ایزی ست بست وی مدل 57397

از {{model.count}}

bestway 57397 fast set portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر آبپاش دار ایزی ست بست وی محصولی جدید از سری استخر پیش ساخته اتوماتیک عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی کودکان در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول امکان راه اندازی سریع و بدون فریم را داشته و برای کودکان بالای 4 سال بهترین گزینه خواهد بود.

استخر ایزی ست پیش ساخته بست وی با آبپاش بادی سرخود، از جدید ترین استخر ایزی ست تولید شده برای تفریحات آبی کودکان و نوجوانان در فضای باز و در فصول گرما بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت خوبی نسبت به قیمت خود بوده و ساختار بدنه ای همچون سایر استخر های ایزی ست دارد. جنس و متریال بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر دمای متفاوت آب مقاومت لازم را دارد. برای قسمت لبه بادشو نیز از PVC وینیل استفاده شده که وزن سبکی جهت باد شدن سریع و ایستادگی دارد. جهت راه اندازی استخر پیش ساخته آبپاش دار می بایست قسمت لبه را باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید به صورت خودکار شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی برابر با (قطر: 274 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 3153 لیتر آب در خود جای دهد. گفتنی است که ارتفاع ذکر شده تا لبه بادشو بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 66 سانتی متر در نظر می گیرند. این محصول 4 شاخک بادی روی بدنه اصلی خود داشته که 2 عدد آنها دارای اسپری آب می باشند. از قسمت بیرونی امکان اتصال شلنگ آب به این آبپاش ها وجود داشته تا آب را به داخل استخر جاری کنند. این کالا در یک پکیج کمجا بسته بندی شده و با وزن 8.2 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر ایزی ست آبپاش دار کودک بست وی کافیست به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۳۱۵۳ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۸.۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...