استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته حیاط بست وی با پمپ تصفیه مدل 56680

از {{model.count}}

bestway 56680 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته حیاط بست وی به همراه پمپ تصفیه آب فیلتری، یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین استخر برای تفریحات آبی تابستانی برای خانواده های کم جمعیت محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این استخر قابل نصب و استفاده در فضای باز و بسته بوده و امکان حمل توسط انواع وسیله نقلیه را خواهد داشت.

استخر پیش ساخته حیاط و فضای باز منزل محصولی از شرکت بست وی، یکی از مقرون به صرفه ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی برای سنین بالای 6 سال و همچنین برای بزرگسالان جهت ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای پمپ تصفیه آب فیلتری با قابلیت تعویض ساده و شستشوی فیلتر کاغذی درون خود بوده که از قدرت 1249 لیتر در ساعت برخوردار است. استخری که دارای ابعاد 366 در 76 سانتی متر بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 6473 لیتر آب در خود جای دهد. جهت اتصال پمپ تصفیه به استخر دو دریچه آب روی بدنه اصلی و برای تعویض آب یک دریچه تخلیه در کف به کار برده شده است.

جنس بدنه اصلی و نگهدارنده آب از ترکیب پلاستیک PVC وینیل با الیاف شمعی ساخته شده که بدنه ای ضخیم و سه لایه را ایجاد کرده است تا در برابر نور آفتاب، ساییدگی های سطحی، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. این بدنه ساختار یکدست داشته که در نهایت توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. لازم به ذکر است که فریم و پایه ها کاملا ضد زنگ بوده و در برابر فرسایش مقاومت بالایی دارند از همین رو طول عمر بالایی خواهند داشت. وزن بسته بندی این استخر حدودا 23 کیلوگرم می باشد. برای خرید استخر پیش ساخته حیاط بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا خرید خود را به صورت تلفنی انجام دهید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
عمق
۶۶ سانتی متر
ظرفیت
۶۴۷۳ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۴۹ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...