استخر بادی

استخر بادی کودک سایه بان دار اینتکس مدل 58438

از {{model.count}}

intex 58438 sunshade unicorn inflatable pool

تعداد
نوع
1,375,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک سایه بان دار با طرح یونیکورن، یکی از جدید ترین استخر بادی برای کودکان زیر 3 سال بوده که جهت تفریحات آبی در فصول گرما تولید شده است. این محصول طراحی بدنه گرد داشته و با کف بادشو فضایی نرم و راحت برای نشستن و آبتنی فرزندان شما فراهم می سازد.

استخر بادی کودک سایه بان دار اینتکس مدل 58438، از جدید ترین استخر بادی کوچک برای کودکان 1 تا 3 سال بوده که در خانواده محصولات بادی طرح یونیکورن قرار می گیرد. این محصول همانطور که در تصاویر آن مشخص بوده از طراحی بدنه گرد برخوردار می باشد از همین رو ابعاد باد شده آن برابر با قطر 102 و ارتفاع 102 سانتی متر. فضای داخلی ظرفیت آب 45 لیتری داشته که جهت آبتنی کودکان کافی خواهد بود. از ویژگی های کاربردی در این استخر بادی ارزان کودک می توان به سایه بان بادشو متصل به بدنه با دریچه هوای مجزا و همچنین کف بادشو با طراحی مشبک اشاره کرد از همین رو محلی راحت برای فرزندان شما جهت تفریحات آبی ایجاد خواهد کرد.

جنس و متریال ساخت استخر بادی سایبان دار کودک از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر دمای متفاوت آب، نور آفتاب و وزن کودکان مقاوم می باشد. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در حالت جمع شده ابعاد بسیار کمتری به خود گرفته در نتیجه به سادگی و با کمترین اشغال فضا قابل حمل در هر مکان دلخواهی خواهد بود. جهت راه اندازی این استخر می توانید از کوچکترین پمپ باد مخصوص محصولات بادی که پمپ دستی سایز کوچک بوده استفاده نمایید. این پمپ باد را می توانید از فروشگاه مستر اینتکس در کنار استخر تهیه کنید. برای خرید استخر بادی سایه بان دار کودک می توانید به صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
102 سانتی متر
ارتفاع
102 سانتی متر
ظرفیت
45 لیتر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
قابل استفاده در فضای باز
سایه بان بادشو برای محافظت از کودک
کف بادشو نرم با دریچه هوای مجزا
مناسب سنین 1 الی 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...