استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته اتوماتیک بست وی مدل 57308

از {{model.count}}

bestway 57308 automatic portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اتوماتیک بست وی با قطر 366 سانتی متر از پر فروش ترین استخر ایزی ست قابل حمل و بدون فریم بوده که توسط نمایندگی اینتکس برای تفریحات آبی خانگی عرضه می شود. این محصول در کوتاه ترین زمان و بدون هیچ زحمتی راه اندازی شده و در حیاط منزل، فضای بسته، ویلا و باغ مورد استفاده قرار می گیرد.

استخر پیش ساخته اتوماتیک بست وی یا همان استخر ایزی ست، یکی از متفاوت ترین استخر آماده و قابل حمل تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که تحت عنوان استخر پیش ساخته فست ست توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول همانند مدل های مشابه خود در سایز و ابعاد های دیگر طراحی گرد داشته که برای راه اندازی آن کافیست لبه بادشونده را توسط پمپ باد محصولات بادی باد نموده و سپس استخر را از آب پر کرد تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

این استخر ایزی ست خانگی دارای دو دریچه آب روی بدنه برای نصب انواع پمپ تصفیه آب بوده و از دریچه تخلیه آب برای تعویض راحت تر و سریع آب کهنه شده بهره می برد. بدنه اصلی تولید شده از متریال PVC والیاف شمعی به صورت ترکیبی بوده تا ضخامت و مقاومت بالایی را در برابر نور آفتاب، وزن و دمای متفاوت آب ایجاد کند. داشتن ابعاد راه اندازی شده (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) با ظرفیت آب 5377 لیتر باعث شده تا فضایی مناسب برای تفریحات آبی سنین مختلف و حتی آبدرمانی بزرگسالان ایجاد کند. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی و حتی حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
ظرفیت
5377 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
۱۲ کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...