استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل 56711E

از {{model.count}}

bestway 56711E above ground oval frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل فریمی، یکی از مدل های بزرگ از سری استخر آماده و قابل حمل شرکت بست وی بوده که به همراه پمپ تصفیه فیلتری، درپوش، نردبان و کلر زن توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این کالا بهترین و مقرون به صرفه ترین استخر بزرگ برای تفریحات آبی در فضای باز و بسته محسوب شده و قابل استفاده برای سنین بالای 6 سال می باشد.

استخر پیش ساخته بیضی بست وی یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین استخر آماده روی زمین محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. این محصول همانطور که در تصاویر آن مشخص بوده دارای یک بدنه اصلی نگهدارنده آب و فریم های نصب شونده بوده بنابراین برای احداث استخر پیش ساخته بست وی می توانید از نصاب های مجرب فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شده و یا خود با کمک گرفتن از دفترچه راهنما اقدام به نصب کنید. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف می باشد. همچنین امکان نصب انواع لوازم جانبی مانند آبپاش، سایه بان، چراغ و ... روی بدنه اصلی فراهم خواهد بود. ابعاد استخر قابل حمل بزرگسال برابر با (طول: 549 سانتی متر، عرض: 274 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) در حالت راه اندازی شده بوده و تا مقدار 13430 لیتر آب در خود جای می دهد بنابراین برای استفاده سنین بالای 6 سال مناسب می باشد.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC سه لایه برزنتی بوده که با الیاف شمعی ترکیب شده است از همین رو بدنه ای بسیار مقاوم و با تحمل وزن بالای ایجاد کرده که خود در برابر فشار و دمای متفاوت آب توان بالایی خواهد داشت. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از آلیاژ آلومینیوم گالوانیزه نصب می شود. آلیاژی ضد زنگ و مقاوم در برابر فرسایش که با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 85 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته بیضی بست وی مدل فریمی می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا آنلاین خرید خود را در نمایندگی اینتکس قطعی کنید.

طول
۵۴۹ سانتی متر
عرض
۲۷۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
13430 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۸۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...