استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی طرح دار بست وی مدل 56986

از {{model.count}}

bestway 56986 portable above ground frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته طرح دار بست وی از سری استخر های فریمی با قطر 3 متر بوده که برای تفریحات آبی تابستانی جهت سنین بالای 6 سال توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده است. این محصول به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و می توانید انواع پمپ تصفیه آب را به این استخر متصل کنید.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل طرح دار، یکی از جدید ترین و شیک ترین استخر پیش ساخته پرتابل و سبک محسوب شده که از بدنه بیرونی طرح دار و فانتزی برخوردار است. این استخر برای تفریحات آبی تولید شده و به دلیل داشتن ابعاد 305 در 66 سانتی متر می تواند تا مقدار 4062 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین بهترین گزینه برای تفریحات روزمره تابستانی سنین بالای 6 سال و همچنین جهت ریلکس کردن در آب برای سنین بزرگسالان خواهد بود. ساختار و طراحی بدنه به گونه ای بوده که حتی خود مصرف کنندگان نیز می توانند اقدام به نصب و راه اندازی آن در فضای باز و بسته کنند.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که بدنه ای مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این نوع متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکتری جمع شده و با کمترین حجم ممکن توسط انواع وسیله نقلیه قابل حمل خواهد بود. جنس فریم ها نیز از آلومینیوم گالوانیزه ضد زنگ بوده که با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالایی خواهند بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به قابلیت نصب انواع پمپ تصفیه از طریق دریچه های آب به کار برده شده روی دیواره استخر و دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 15 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی طرح دار بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
عمق
۵۶ سانتی متر
ظرفیت
۴۰۶۲ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...