تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی عقب خودرو رنو داستر

از {{model.count}}

Renault Duster car air mattress

تعداد
نوع
1,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب خودرو رنو داستر از سری تشک بادی های ساخته شده مناسب برای خودرو می باشد که می توانید امکان استراحت در سفرا را برای شما مهیا میکند. تشک صندلی عقب ماشین دارای رنگبندی مختلف، مناسب برای خودروی رنو داستر، همراه پمپ فندکی دو کاره، بالش بادی، برچسب تعمیرات عرضه میگردد.

تشک بادی عقب خودرو رنو داستر از سری تشک ماشین های ساخته شده مناسب برای خودروی داستر می باشد، تشک ماشین یک وسیله مناسب برای استراحت می باشد که در طول سفر و یا در خودروی خود می توانید در آن استراحت کرده و خوابی راحت داشته باشید. بیشتر افراد از تشک ماشین خودرو برای کودک خود در طول سفر استفاده میکنند. جنس رویه این تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

این محصول در رنگ بندی های مختلفی ساخته شده است که در هنگام ثبت سفارش از فروشگاه تشک ماشین مستر اینتکس می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. گفتنی است که این تشک ماشین از نوع سه تکه می باشد که یک تکه تشک، دو تکه کف پایی می باشد. که از تشک بادی این محصول می توانید به عنوان تشک بادی روی آب و یا تشک بادی کودک نیز در داخل منزل استفاده کنید. در بسته بندی این تشک ماشین یک عدد تشک، دو عدد بالش، دو عدد کف پایی، پمپ باد فندکی دو کاره و برچسب تعمیرات قرار داده شده است. برای باد کردن این محصول به راحتی می توانید با اتصال پمپ باد فندکی به محصول خودرو تشک را به راحتی باد کرده و یا باد آن را در صورت لزوم تخلیه کنید.

این تشک بادی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، رویه تشک از جنس جیر ساخته شده است که ضد حساسیت و ضد بو است و البته گفتنی است رویه این محصول مواج و ضد تعریق است ابعاد این تشک بادی داخل ماشین برابر است با 130 سانتی متر به طول، 80 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 40 سانتی متر این تشک ماشین تحمل وزنی برابر با 240 کیلوگرم دارد که به راحتی تا دو نفر می توانند بر روی آن بخوابند. برای خرید تشک بادی عقب خودرو رنو داستر می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
130 سانتی متر
عرض
80 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...