استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته باغ بست وی مدل 5614X

از {{model.count}}

bestway 5614X portable garden pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته باغ بست وی با ساختار گرد فریمی، از جدید ترین استخر روکار و قابل حمل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به همراه خود یک پمپ تصفیه آب فیلتری و یک نردبان پیش ساخته دارد. این استخر بهترین گزینه برای استفاده به منظور تفریحات آبی تابستانی در فضای باز محسوب می‌شود.

استخر پیش ساخته باغ بست وی با عمق بالا، یکی از پر طرفدار ترین استخر آماده تولید شده برای استفاده در فضای باز ویلا، باغ و منازل شخصی بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می‌شود. این محصول در واقع با داشتن ابعاد 366 در 100 سانتی متر، فضای لازم را برای تفریحات آبی سنین مختلف فراهم ساخته و از طرفی قادر است تا مقدار 9150 لیتر آب در درون خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب فیلتری همراه این استخر که قدرت تصفیه سازی 2006 لیتر در ساعت را داشته پاک سازی می شود. همچنین برای استفاده راحت از استخر به دلیل داتن عمق 1 متر، یک نردبان پیش ساخته با امکان نصب و راه اندازی مجزا در نظر گرفته شده است.

استخر پیش ساخته عمیق خانگی بست وی دارای بدنه نگهدارنده آب با ساختار یکدست بوده که تولید شده از متریال الیاف شمعی با ترکیب پلاستیک PVC وینیل می باشد. ساختار بدنه سه لایه و ضخیم این استخر قادر است فشار و دمای متفاوت آب و همچنین در برابر نور آفتاب مقاوم باشد. بدنه اصلی توسط فریم و پایه های آلومینیومی گالوانیزه شکل گرفته و نصب می شود. آلیاژ به کار برده شده در پایه ها کاملا ضد زنگ بوده و با وجود داشتن وزن سبک از تحمل وزن بالایی برخوردار خواهند بود.

از ویژگی‌های دیگر این استخر پرتابل می توان به داشتن دو دریچه آب روی بدنه جهت نصب پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد. این کالا به همراه لوازم خود در یک پکیج با وزن 38 کیلوگرمی بسته بندی شده و عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته باغ بست وی می‌توانید به صورت تلفنی، آنلاین و یا حضوری اقدام به ثبت سفارش در نمایندگی اینتکس کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
۹۱۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۳۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...