استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ویلا بست وی مدل 56950

از {{model.count}}

bestway 56950 portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ویلا بست وی یکی از با کیفیت ترین و جدید ترین استخر آماده و پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و شنا در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر ابعاد و ظرفیت آب بالایی داشته از همین رو در زمینه پرورش ماهی نیز کاربرد خواهد داشت.

استخر پیش ساخته ویلا بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از جدید ترین استخر پیش ساخته پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که دارای رنگ بدنه سفید و متریالی مقاوم تر می باشد. این استخر دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 427 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 13030 لیتر آب در خود جای دهد به همین دلیل می تواند برای تفریحات آبی، شنا، آبدرمانی و حتی برای پرورش ماهی های کوچک استفاده کرد. همراه این محصول یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 3028 لیتر در ساعت، یک نردبان مجزا و یک درپوش قرار داده شده که از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شود.

بدنه اصلی و نگهدارنده آب تولید شده از متریال پلاستیک PVC با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که ساختار سه لایه و بسیار مقاومی را در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده است. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این آلیاژ های کاملا ضد زنگ در برابر فرسودگی مقاوم بوده و تحمل وزن بالایی را فراهم می سازند بنابراین خیال مصرف کنندگان بابت استحکام این استخر راحت خواهد بود. با توجه به قابلیت حمل، امکان احداث سریع و راحت، داشتن لوازم جانبی و امکان نصب به صورت توکار، می توانید حساب ویژه ای روی این استخر و مدل های مشابه آن به دلیل مقرون به صرفه تر بودن نسبت به احداث استخر بتنی باز کرد. برای خرید استخر پیش ساخته ویلا بست وی می توانید به روش حضوری، آنلاین و یا تلفنی مشاوره لازم را از نمایندگی اینتکس دریافت کرده و محصول خود را ثبت سفارش کنید.

قطر
۴۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
عمق
۹۷ سانتی متر
ظرفیت
13030 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۸۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...