تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی صندلی عقب ماشین Benz

از {{model.count}}

benz car airbed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی صندلی عقب ماشین Benzاز سری تشک خودرو بادی برای انواع خودرو سدان، هاچ بک و کراس بنز بوده که برای مدل های مشابه نیز قابل استفاده می شود. این محصول در واقع تشکی مناسب برای یکسان سازی فضای صندلی عقب خودرو شخصی بوده تا محلی برای نشستن راحت و یا دراز کشیدن ایجاد کند از همین رو یکی از محصولات بادی پر کاربرد در زمینه استراحت و خواب در خودرو به حساب می آید.

تشک بادی صندلی عقب ماشین Benz یکی از با کیفیت ترین تشک داخل خودرو بنز بوده که دارای یک پکیج کامل جهت استفاده در سفر های طولانی مدت توسط خودروی شخصی می باشد. این محصول توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده و دارای رنگبندی مختلفی می باشد. تشک ماشین بنز دارای جنس بدنه ای از پی وی سی وینیل با رویه جیر بوده که از کیفیت ساخت خوبی نسبت به مدل های مشابه بهره می برد. پی وی سی نوعی متریال پلاستیکی با دوام بوده که در کنار ضخامت خوب خود از انعطاف بالایی نیز برخوردار می باشد تا در ابعاد کوچکی قابل جمع شدن باشد.

این متریال در صورت آسیب دیدن به سادگی قابل تعمیر بوده تا نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آن نباشد. برای راه اندازی این تشک خودرو بنز یک پمپ باد فندکی دو کاره در نظر گرفته شده که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز به سرعت انجام می دهد. تشک بادی بنز طراحی بدنه پشتی دار داشته و یک تکیه گاه بادشو متصل به بدنه در قسمت فوقانی خود دارد. این قسمت همانند پایه های بادشو دو تکه توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی و باد می شود. طراحی رویه این محصول به صورت مواج در نظر گرفته شده تا هنگام نشستن و یا دراز کشیدن با پوشش بهتر اعضای بدن فضای ایده آلی برای استراحت و خواب شما ایجاد کند.

این نوع طراحی با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن دو عدد بالش بادی کوچک جهت داشتن خوابی راحت، یک ساک حمل برای جا به جایی راحت و یک پکیج تعمیرات اشاره کرد. برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین Benz کافیست با مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس و یا ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و تلفنی محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
135 سانتی متر
عرض
85 سانتی متر
ارتفاع
40 سانتی متر
تحمل وزن
280 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دوکاره
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای پشتی بادی در قسمت فوقانی
دارای پایه های بادشو مجزا
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...