مبل بادی

مبل بادی اینتکس تک نفره مدل 68590

از {{model.count}}

intex 68590 1 person inflatable chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

مبل بادی تک نفره اینتکس از جدید ترین مبل بادی 1 نفره تولید شده در دو رنگبندی مختلف توسط شرکت اینتکس برای استفاده در منزل ، محل کار ، ویلا و اتاق های نشیمن با طراحی نشیمنگاه مواج و روکش کاملا جیر و بسیار راحت عرضه شده در فروشگاه مستر اینتکس

مبل بادی تک نفره اینتکس یکی از جدید ترین مبل بادی بزرگسال تولید شده با بدنه تک رنگ بوده که برای استفاده در مکان های مختلف از جمله منزل و محل کار توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. این مبل بادی یک نفره در واقع یکی از پر فروش ترین مدل های جدید اینتکس بوده که دارای دو رنگبندی شیری و صورتی ملایم می باشد از همین رو مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. طراحی بدنه مشابه مبل های راحتی 1 نفره بوده و دارای نشیمنگاهی مواج برای پوشش اعضای بدن در تماس با مبل می باشد. این نوع طراحی در عبور جریان هوا به منظور کاهش تعریق موثر خواهد بود.

مبل بادی خانگی اینتکس دارای ابعاد باد شده (طول: 112 سانتی متر ، عرض: 104 سانتی متر ، ارتفاع: 74 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان خواهد بود. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کاهش یافته تا هنگام حمل و جا به جایی کمترین اشغال فضا را داشته باشد. با توجه به این ابعاد تحمل وزن این کالا به 100 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت خوب این محصول می باشد. البته تحمل وزن این مبل بادی بستگی به مقدار باد بدنه نیز خواهد داشت از همین رو هر چقدر باد بدنه را افزایش دهید به دلیل فشار بیشتر وارد شده روی درز ها از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد.

این محصول ساخته شده از جنس پلاستیک PVC وینیل بوده که از دو نوع روکش برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است تا ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کند. از روکش جیر برای تمام نقاط بدنه از جمله نشیمنگاه و تکیه گاه و از روکش وینیل نیز تنها برای قسمت کف به کار برده شده است. روکش جیر خود دارای مزیت هایی از جمله ایجاد محلی نرم و راحت برای نشستن بوده و از طرفی تاثیر مثبت خود را در کاهش تعریق برای افراد به همراه خواهد داشت. این نوع متریال انعطاف پذیری بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد.

ویژگی دیگر این جنس بدنه قابلیت تعمیر آن توسط بسته تعمیرات محصولات بادی و استفاده مجدد از مبل خواهد بود. برای باد زدن به این مبل بادی بزرگسال کافیست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و نه تنها این کالا بلکه امکان باد زدن به تمامی محصولات بادی را داشته باشید. جهت خرید مبل بادی تک نفره اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

طول
112 سانتی متر
عرض
104 سانتی متر
ارتفاع
74 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی مخملی
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
2.6 کیلوگرم
پمپ باد
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای رویه ضد تعریق
دارای نشیمنگاه مواج
تولید شده در دو رنگبندی مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...