جکوزی بادی

جکوزی پیش ساخته قابل حمل بست وی مدل 60009

از {{model.count}}

bestway 60009 portable inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی پیش ساخته قابل حمل بست وی با طراحی گرد از سری جکوزی بادی پرتابل 4 نفره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای سنین بزرگسال طراحی و تولید شده است. این محصول قابلیت جا به جایی و راه اندازی سریع در هر مکان دلخواهی را داشته و با توجه به داشتن دستگاه های پر کاربرد از جمله حباب ساز، گرم کننده آب، پمپ تصفیه و پمپ باد این محصول را به یک جکوزی کامل تبدیل کرده است.

جکوزی پیش ساخته قابل حمل بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از با کیفیت ترین جکوزی بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و آب درمانی سنین بزرگسال مورد استفاده قرار داده می شود. این محصول دارای لوازم کامل و متریال با کیفیت بوده از همین رو با توجه به قیمت مناسب نسبت به احداث جکوزی بتنی گزینه ای مقرون به صرفه به حساب می آید. ابعاد راه اندازی شده آن برابر با (قطر: 180 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده از همین رو قادر است تا مقدار 669 لیتر آب در خود جای دهد. با توجه به این ابعاد و حجم فضای داخلی می توانید از این محصول برای 4 نفر به صورت همزمان در حالت نشسته استفاده نمایید.

متریال و جنس بدنه در نظر گرفته شده برای جکوزی بادی پیش ساخته بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و از تکنولوژی فایبرتک در دیواره ها به کار برده شده است از همین رو محلی مقاوم برای تکیه دادن ایجاد خواهد کرد. این متریال در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده از همین رو می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده کنید. از مهمترین خصوصیت و ویژگی های این کالا می توان به داشتن پمپ تصفیه فیلتری، پمپ باد، دستگاه حباب ساز آب و همچنین هیتر یا گرم کننده با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد اشاره کرد. این محصول به همراه خود یک درپوش نیز داشته تا توسط آن از آب درون جکوزی محافظت کنید. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 33 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی پیش ساخته قابل حمل بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

قطر
۱۸۰ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۳۳ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۶۶۹ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...