لوازم یدکی استخر پیش ساخته

تستر آب استخر پیش ساخته بست وی مدل 58142

از {{model.count}}

bestway 58142 pool waters PH tester

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تستر آب استخر پیش ساخته بست وی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس، شامل 50 عدد نوار تست سلامتی آب انواع استخر بوده که قابلیت اندازه گیری میزان PH آب، میزان قلیایی بودن و همچنین میزان کلر را در فوری ترین حالت ممکن خواهد داشت از همین رو یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شود.

نوار تستر آب استخر پیش ساخته بست وی، یکی از لوازم های کاربردی در زمینه بهداشت آب انواع استخر محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در یک پکیج به تعداد 50 عدد نوار تستر عرضه شده و می تواند میزان کلر، میزان PH آب و همچنین میزان قلیایی بودن آب استخر شما را اندازه گیری کند تا در نتیجه از سلامتی آب استخر مورد استفاده مطلع شوید. هر نوار تست سلامتی آب امکان اندازه گیری کلر را بین 0 الی 10 ppm و امکان اندازه گیری قلیایی بودن آب بین 0 الی 240 ppm را دارد. علاوه بر این اندازه گیری PH آب بین مقدار 6.2 الی 8.4 را خواهد داشت. این محصول در یک پکیج درب دار با وزن 50 گرمی عرضه می شود. برای خرید تستر آب استخر پیش ساخته بست وی می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

وزن
۵۰ گرم
تعداد
۵۰ عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...