استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل 56597E

از {{model.count}}

bestway 56597E frame above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فریمی گرد بست وی با عمق 84 سانتی متر، یکی از با کیفیت ترین استخر تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که به همراه یک پمپ تصفیه آب فیلتری توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول قابلیت نصب به صورت روکار و توکار را داشته و امکان حمل آن توسط خودرو های صندوق دار نیز فراهم خواهد بود.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با طراحی بدنه گرد، یکی از انواع استخر آماده برای تفریحات آبی روزمره در فضای باز و بسته بخصوص باغ و ویلا بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این استخر با طراحی جدید خود مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته و به دلیل تولید در ابعاد متنوع، بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز های خود افزایش داده است. با توجه به اینکه احداث استخر بتنی در ابعاد مختلف هزینه بیشتری را به همراه داشته، استخر پیش ساخته می تواند جایگزین بسیار خوب و مقرون به صرفه ای محسوب شود، بخصوص اینکه همراه این استخر ها لوازم جانبی مهم و کاربردی از جمله پمپ تصفیه نیز قرار داده می شود تا نیاز به هزینه های مجزا نباشد. این محصول دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 427 سانتی متر، عرض: 84 سانتی متر) بوده از همین رو می تواند تا مقدار 10220 لیتر آب در خود جای دهد بنابراین برای استفاده خانواده هایی با جمعیت معمولی مناسب خواهد بود.

ساختار بدنه شامل یک بدنه نگهدارنده آب، فریم و پایه های نصب شونده بوده که در کوتاه ترین زمان ممکن توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس احداث می شود بنابراین در وقت مصرف کنندگان صرفه جویی خواهد شد. بدنه اصلی تولید شده از متریال PVC وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای برزنتی با ضخامت بالا ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم باشد. این متریال توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و دارای طول عمر بالایی می باشد از همین رو استخر پیش ساخته دائمی برای مصرف کنندگان محسوب خواهد شد. همراه این محصول یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت قرار داده شده تا از تعویض های مکرر آب جلوگیری کند. استخری که در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 36 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی بست وی با طراحی گرد می توانید با مشاوره گرفتن از نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۴۲۷ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
عمق
۷۲ سانتی متر
ظرفیت
10220 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۳۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر آفتاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...