استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح کیتی مدل 57137

از {{model.count}}

Kitty design inflatable pool model intex 57137

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی سرسره دار طرح کیتی اینتکس مدل 57137 یک محصول زیبا و پرطرفدار از برند اینتکس می باشد که به سبب داشتن هارمونی رنگ شاد و استفاده از رنگ صورتی می تواند بعنوان یک استخر بادی جذاب دخترانه معرفی شود که در نمایندگی فروش استخر بادی شرکت اینتکس عرضه شده است. در ادامه مشخصات و قیمت استخر بادی کیتی را مشاهده خواهید نمود.

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح کیتی یک محصول جذاب برای فرزندان شما و بخصوص دختربچه ها می باشد که دارای بدنه ای با کیفیت بالا و ساخته شده از پی وی سی ضد حساسیت و ضد پوسیدگی است. این بدنه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از این استخر بصورت دائمی و در هر نوع فضا و آب و هوایی برای تفریحات آبی فرزندان خود استفاده نمایید. در قسمت بالایی این استخر بادی بچگانه سایبان بادی نیز وجود دارد که به صورت متصل به بدنه بوده و می تواند بخشی از استخر را به دور از تابش مستقیم خورشید حفظ کند.

همچنین در دو طرف استخر اینتکس دو عدد آبپاش سرخود نیز وجود دارند که به شکل گل ساخته شده اند تا به زیبایی محصول نیز افزوده باشند که شما می توانید به کمک اتصال شلنگ آب به محل مخصوص، این آبپاش ها را فعال نمایید تا فرزندان شما نهایت لذت را از تفریح خود ببرند. سرسره بادی تعبیه شده برای محصول نیز دارای تحمل قابل توجهی بوده و چندین کودک می توانند همزمان از آن استفاده نمایند و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد.

ظرفیت آب استاندارد استخر بادی نیز به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان ممکن اقدام به آب نمودن آن نمایید و از آن استفاده لازم را ببرید. البته در این بین باید به وزن کم محصول نیز اشاره نمود که به شما این امکان را می دهد تا به سادگی استخر را جابجا نموده و در مکان های مختلف و یا در مسافرت های خود از آن استفاده نمایید. بسته بندی کوچک محصول نیز به این ویژگی کمک بسزایی نموده است.

طول
210 سانتی متر
عرض
162 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
ظرفیت آب
204 لیتر
وزن
4.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سایه بان بادی سرخود
دارای سرسره بادی
دارای دو عدد آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...