استخر بادی

استخر بادی خانوادگی Sable مدل 07922

از {{model.count}}

sable 07922 family inflatable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی خانوادگی Sable یکی از بزرگترین استخر بادی مستطیلی ارزان تولید شده برای تفریحات آبی کودکان و ریلکس کردن بزرگسالان در آب بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. طراحی بدنه این استخر به صورت سه لایه بادشو بوده و از یک دریچه تخلیه آب بهره مند است. استخری که قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ بادی داشته و قادر است تا 1000 لیتر آب را در خود جای دهد.

استخر بادی خانوادگی Sable یکی از انواع استخر بادی بزرگ با طراحی بدنه مستطیلی بوده که برای تفریحات آبی تابستانی و ریلکس کردن در آب مورد استفاده قرار می گیرد. بدنه اصلی این استخر بادی خانگی به صورت سه لایه بادشو ساخته شده که هر لایه توسط دریچه باد مجزا راه اندازی خواهد شد. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده اما برای راحتی در تخلیه و تعویض آب یک دریچه تخلیه در این قسمت به کار برده شده است. با توجه به ساختار دو جداره دیواره ها امکان استفاده برای افراد بزرگسال نیز به منظور ریلکس کردن در آب فراهم خواهد بود. با توجه به حجم بزرگ فضای داخلی، از این استخر بادی عمیق می توان به عنوان استخر توپ بادی استفاده کرد.

استخر بادی 2 متری خانوادگی دارای ابعاد باد شده 241 در 147 با ارتفاع 58 سانتی متر بوده که در میان مرتفع ترین استخر بادی عرضه شده به بازار قرار می گیرد. با توجه به این ابعاد، ظرفیت آب این کالا 999 لیتر خواهد بود. جنس و متریال بدنه از پلاستیک PVC وینیل بوده که متریالی رایج برای تولید انواع استخر بادی می باشد. این متریال به دلیل داشتن جنس نرم به راحتی در ابعاد کوچکتری جمع شده و حتی در مسافرت ها نیز قابل حمل خواهد بود. بدنه این استخر در برابر فشار و دمای متفاوت آب و از طرفی در برابر نور آفتاب مقاوم بوده بنابراین می توان با خیالی راحت در فضای باز استفاه کرد. برای خرید استخر بادی خانوادگی Sable کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
241 سانتی متر
عرض
147 سانتی متر
ارتفاع
58 سانتی متر
ظرفیت آب
999 لیتر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
بدنه با سه لایه بادشو
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
دارای دیواره دو جداره
مناسب سنین بالای 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...