استخر ایزی ست

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28142

از {{model.count}}

intex 28142 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر ایزی ست اینتکس مدل 28142 از سری استخر ایزی ست های ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، این استخر دارای قطری برابر با 396 سانتی متر دارد که مناسب برای استفاده استخر در داخل حیاط منازل، ویلا و باغ می باشد، بر روی این استخر ایزی ست یک عدد پمپ تصفیه فیلتر کاغذی قرار داده شده است که برای خرید و قیمت استخر ایزی ست می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

از سری استخر پیش ساخته ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، اینتکس یکی از تولیدکنندکان محصولات بادی می باشد که سری استخر های خود را در سه مدل طراحی کرده است، استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست و استخر بادی. که هر کدام از این استخر ها دارای کاربرد و مشخصات خاص خودشان هستند. استخر ایزی ست طراحی ما بین استخر بادی و استخر پیش ساخته دارد. مقاومت بدنه این استخر بسیار بالاتر از استخر بادی می باشد و نصب و راه اندازی آن بسیار راحتتر و سریع تر از استخر پیش ساخته می باشد.

استخر ایزی ست با پر شدن آب در داخل آن فرم می گیرد و فقط کافیست که قسمت بالایی این استخر را باد کنید که در فرم گیری استخر کمک شایانی میکند. استخر ایزی ست دارای بدنه ای از جنس پی وی سی الیاف دار می باشد که شباهت زیادی به برزنت دارد. به دلیل استفاده از پی وی سی الیافی در ساخت این محصول، مقاومت بدنه ی به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده است. طرح بیرون این استخر ساده و بدون شکل خاصی است ولی داخل استخر دارای طراحی موزاییک آبی و سفید است که جلوه ی خاصی به استخر شما میدهد. قسمت باد شود این استخر بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت و مقاومت بسیار بالایی دارد.

ابعاد استخر ایزی ست اینتکس مدل 28142 برابر است با 396 سانتی متر به قطر و ارتفاعی برابر با 84 سانتی متر، شایان ذکر است که تمامی استخر ایزی ست های تولید شده توسط برند اینتکس و بست وی دارای ساختاری گرد هستند. با توجه به ابعاد گفته شده، استخر ایزی ست اینتکس دارای ظرفیت آبی برابر با 7290 لیتر است که به کمک پمپ تصفیه می توانید آن را تصفیه کنید. در بسته بندی استخر اینتکس یک عدد پمپ تصفیه فیلتر کاغذی قرار داده شده است که با نصب آن به بدنه استخر ایزی ست، آب داخل آن در مدار تصفیه قرار می گرد و دیگر نیازی به تعویض سریع آب نیست.

همانطور که گفته شد با پر کردن استخر ایزی ست این محصول قابل استفاده خواهد بود، اما گفتنی است که آب باید تا قسمت باد شو پر شود. برای خرید استخر ایزی ست اینتکس مدل 28142 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس اقدام کنید. فروشگاه اینتکس به سه روش، تلفنی، اینترنتی و حضوری ثبت سفارش انجام میدهد.

قطر
۳۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۸۴ سانتی متر
ظرفیت
7290 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
18 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...