تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باتری خور مدل 64779

از {{model.count}}

intex 64779 two person air mattress with battery pump

تعداد
نوع
3,190,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره عریض اینتکس به همراه پمپ باد باتری خور دو کاره از جدید ترین تشک بادی خانگی و سفری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس دارای ویژگی های همچون رویه مواج و ضد تعریق ، ساختار داخلی فایبرتک با استحکام بالا و قابلیت استفاده روی آب

تشک بادی دو نفره جدید اینتکس به همراه پمپ باد باتری خور دو کاره از با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استفاده در منزل ، محل کار و مسافرت های کمپ و آفرود عرضه شده است. این تشک بادی دارای ساختار داخلی فایبرتک بوده که در تاثیر بسزایی در استحکام بدنه و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه داشته است. این نوع ویژگی در مدل های تولید شده کنونی به کار برده شده و در کنار داشتن رویه مواج و ضد تعریق محلی راحت را برای خواب و استراحت شما ایجاد خواهد کرد. تشک بادی دو نفره با پمپ باتری خور در واقع دارای سه سایز مختلف بوده که دو مدل کوچکتر نیز به جز ابعاد هیچ تفاوتی از نظر طراحی و متریال با هم نخواهند داشت.

تشک بادی دو نفره سفری اینتکس ساخته شده از جنس PVC با روکش وینیل در دیواره ها و قسمت کف می باشد. برای قسمت رویه نیز جهت راحتی و نرمی بیشتر محل خواب افراد از روکش جیر استفاده شده است. این متریال رایج ترین جنس بدنه به کار برده شده در تولید انواع تشک بادی بوده زیرا که دارای ویژگی هایی همچون وزن سبک ، انعطاف پذیری بالا برای جمع شدن در ابعاد کوچکتر و همچنین دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد است. بدنه در برابر نور آفتاب ، برخورد آب و قرار گرفتن در برابر شرایط دمایی مختلف مقاوم خواهد بود. تنها کافیست از برخورد اشیای تیز به بدنه جلوگیری کنید تا طول عمر آن افزایش داشته باشد.

ابعاد راه اندازی شده تشک بادی فایبرتک دو نفره اینتکس برابر با (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک را در خود جای می دهد. البته در حالت جمع شده این ابعاد بسیار کاهش یافته تا به هر طریقی حمل و جا به جایی آن فراهم باشد. با توجه به ظرفیت و ساختار مقاوم بدنه تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم رسیده بنابراین جای نگرانی برای استفاده افراد سنگین وزن نخواهد بود. جهت خرید تشک بادی دو نفره عریض با پمپ باد باتری خور کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باتری خور مدل 64779 که توسط برند معتبر intex تولید و عرضه شدده است از محصولات پرطرفدار این شرکت در زمینه محصولات خواب و استراحت و مسافرتی محسوب می شود. این تشک دارای مزیت هایی نسب به برخی از مدل های دیگر شرکت اینتکس می باشد که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.


  • جنس بدنه و طراحی

بدنه این تشک بادی دو نفره اینتکس از پی وی سی وینیل تشکیل شده است و از استحکام و مقاومت بالایی در برابر وزن بالا و همچنین فشار ناشی از استفاده برخوردار می باشد. بخش کف این تشک بادی سفری از پی وی سی وینیل چرمی تشکیل شده است تا بتواند در برابر آب و رطوبت مقاومت کافی را داشته باشد و به همین سبب این محصول به یک تشک ضدآب از بخش کف تبدیل شده است. بخش های کناری این تشک نیز از پی وی سی وینیل تشکیل شده اسند و بخش رویه این محصول از پی وی سی وینیل به همراه رویه جیر تشکیل شده است تا خاصیت ضدتعریق بودن را به این کالا ببخشد. البته شیارهای مواج استفاده شده سرتاسر محصول نیز باعث ردو بدل شدن هوا در هنگام استفاده خواهد شد و به این خاصیت کمک بسزایی خواهد نمود.

تشک بادی دو نفره مسافرتی

  • ابعاد و تحمل وزن

ابعاد استاندارد این محصول مناسب برای استفاده دو نفر بوده و دارای طول ۲۰۳ سانتی متر، ۱۵۲ سانتی متر عرض و ۲۵ سانتی متر ارتفاع می باشد. این ابعاد به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی از این محصول در چادر مسافرتی خود استفاده نمایید. بسیاری بعلت وزن ۴.۵ کیلوگرمی از این محصول در مسافرت ها و هتل ها نیز استفاده می کنند تا استراحت مورد نیاز خود را بر روی تشک شخصی خود انجام دهند. تحمل وزن ۲۷۳ کیلوگرمی نیز از سایر مزیت های این کالا بشمار می رود که به شما یک تشک بادی دو نفره مقاوم در برابر وزن بالا فراهم می کند.


  • ویژگی ها و اقلام همراه

مهم ترین ویژگی این تشک بادی که این کالا را از سایر محصولات اینتکس متمایز می کند وجود پمپ باد دوکاره باتری خور می باشد. این پمپ باد دارای منبع انرژی باتری بوده و در مسافرت ها و در چادر مسافرتی بدون نیاز به برق مستقیم می توانید تشک خود را باد نموده و پس از استفاده توسط پمپ آن را خالی (وکیوم) کنید. دریچه دابل لاک تعبیه شده بر روی محصول نیز در زمان شما صرفه جویی خواهد کرد و در هنگام باد کردن محصول نیاز به سرعت عمل در بستن دریچه باد نخواهید داشت. قابل تعمیر بودن نیز یکی از مزیت های اکثر تشک های بادی شرکت اینتکس محسوب می شود که این محصول نیز به همین شکل بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل قابلیت تعمیر را خواهد داشت و می توانید سالیان سال از آن استفادهد نمایید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد باتری خور دو کاره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...