لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر قابل حمل گرد بست وی مدل 58037

از {{model.count}}

bestway 58037 portable above ground pools cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر قابل حمل و پیش ساخته بست وی یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای انواع استخر آماده بوده که برای استخر فریمی گرد و ایزی ست با قطر 366 سانتی متر مورد استفاده قرار می گیرد.

کاور استخر قابل حمل بست وی مناسب برای استخر پیش ساخته گرد با قطر 366 سانتی متر بوده که در میان یکی از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی انواع استخر پیش ساخته قرار می گیرد. این کاور دارای طراحی گرد بوده و خود از قطر 370 سانتی متر برخوردار است تا هنگام نصب روی درب استخر به خوبی پوشش لازم را ایجاد کند. کاور استخر پیش ساخته فریمی از متریال PVC وینیل با ضخامت بالا ساخته شده تا از نفوذ گرد و غبار، بارش و زباله های ریز و درشت به فضای داخلی و داخل آب جلوگیری کند بنابراین تاثیر بسزایی در کاهش تعویض مکرر آب استخر خواهد گذاشت. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 3 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید کاور استخر قابل حمل گرد بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...