چادر مسافرتی

چادر مسافرتی اتوماتیک ۴ نفره کلمن مدل Instant Cabin 4

از {{model.count}}

coleman instant cabin 4 automatic travel tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر مسافرتی اتوماتیک ۴ نفره کلمن مدل Instant Cabin 4 از سری چادر مسافرتی های ساخته شده توسط برند کلمن، دارای ساختار اتوماتیک، دارای یک درب و سه پنجره توری دار، قابلیت نصب و جمع آوری آسان، چادر مسافرتی ضد آب کلمن را از فروشگاه مستر اینتکس خریداری کنید.

چادر مسافرتی اتوماتیک ۴ نفره کلمن مدل Instant Cabin 4 کلمن یکی از تولیدکنندگان مطرح و نام آشنای محصولات مسافرتی و کمپینگ می باشد که در این زمینه محصولات متنوع با ساختار های مختلفی را تولید کرده است، چادر مسافرتی کلمن یکی از بهترین تولیدات این برند می باشد زیرا در ساخت آن از بروزترین تکنولوژی های موجود در بازار استفاده کرده است. کلمن چادر مسافرتی های خود را در دو مدل ساخته است، چادر مسافرتی عصایی و چادر مسافرتی اتوماتیک که مدل instant cabin 4 از نوع اتوماتیک می باشد. چادر مسافرتی اتوماتیک نصب و راه اندازی بسیار سریعی دارد و در کسری از دقیقه نصب و‌ جمع آوری آن انجام می شود. طبق گفته کلمن این چادر مسافرتی در کمتر از ۶۰ ثانیه نصب و جمع آوری می شود.

ابعاد چادر مسافرتی اتوماتیک ۴ نفره کلمن برابر است با ۲۴۳ سانتی متر به طول، ۲۱۳ سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با ۱۴۷ سانتی متر، که ۴ نفر به صورت خوابیده می توانند از آن استفاده کنند. کلمن در این چادر از تکنولوژی ودرتک استفاده کرده است که چادر را در برابر باد تا سرعت ۸۰ کیلومتر ایمن می سازد و یکی از دلایل استفاده از ارتقاع کم در این چادر را می توان به همین موضوع ربط داد. بدنه این چادر از polyguard ۲X ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب از خودش نشان می دهد تیرک‌های چادر مسافرتی نیز از جنس از فلز ضد زنگ ساخته شده است. این محصول دارای یک درب، دو‌ عدد پنجره توری دار و همچنین در داخل آن دو عدد جیب نگهدارنده وسایل تعبیه شده است، در بالای سقف چادر محلی برای آویز چراغ سقفی نیز قرار دارد. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک ۴ نفره کلمن مدل Instant Cabin 4 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

چادر مسافرتی اتوماتیک ۴ نفره کلمن مدل Instant Cabin 4 از محصولات با کیفیت برند معتبر و شناخته شده coleman می باشد که یک محصول ایده آل برای استفاده در طبیعت و کویر و جنگل بوده و می تواند یک محصول با کیفیت و ایمل در اختیار شما قرار دهد تا تفریحی لذت بخش تجربه کنید.


طراحی و ساخت چادر مسافرتی

طراحی این چادر مسافرتی چهار نفره کلمن بصورت مستطیل بوده و فضای قابل توجهی را در اختیار شما قرار خواهد داد. در تولید این محصول از سه رنگ استفاده شده است و طیف رنگی جذابی را به ارمغان آورده است. ساختار راه اندازی و تولید این محصول بصورت اتوماتیک بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن قابل استفاده خواهد بود. چادر های اتوماتیک دارای ساختار راه اندازی بسیار ساده تری نسبت به چادر مسافرتی عصایی داشته و می توانید در زمان بسیار کوتاهی چادر مسافرتی خود را برپا کرده و از آن استفاده کنید. البته از مزیت های چادرهای عصایی به نسبت چادر مسافرتی اتوماتیک وزن کمتر و ابعاد کوچکتر بوده و جابجایی محصول را برای شما ساده تر خواهد کرد. 

چادر کمپینگ 4 نفره کلمن آمریکایی

جنس بدنه و ابعاد چادر مسافرتی

در تولید بدنه این چادر کمپینگ 4 نفره از پلی استر آکسفورد و نایلون استفاده شده است و در زمان وجود رطوبت و بارش باران، محصولی ایمن را در اختیار شما قرار خواهد داد و مقاومت بالایی در هنگام بارندگی و نفوذ آب خواهد داشت. در تولید بخش کف محصول نیز از پلی استر و پلی اورتان استفاده شده است و توانسته است از ورود و نفوذ رطوبت و آب به داخل جلوگیرری کند و استراحت و تفریح لذت بخشی را برای شما فراهم خواهد کرد. پایه های استفاده شده برای این محصول از جنس آلومینیوم بوده و مقاومت بسیار بالایی درر برابر فشار و ضربه داشته و محصولی با کیفیت در اختیار خواهید داشت. ابعاد این چادر کمپ کلمن برابر با ۲۱۳ × ۲۴۳ × ۱۴۷ سانتی متر بوده و ابعاد بسیار مناسبی برای استفاده چهار نفر بوده و ارتفاع حدودا ۱.۵ متری محصول نیز از دیگر ویژگی های این محصول بشمار می رود. 


وزن و ویژگی های چادر مسافرتی

وزن یکی از مهم ترین خصوصیت های یک چادر مسافرتی می باشد که در حمل و نقل و جابجایی محصول به شما کمک بسزایی خواهد نمود. این چادر کمپینگ چهار نفره دارای وزن ۷.۵ کیلوگرمی بوده و به نسبت بدنه ضخیم و همچنین پایه های آلومینیومی و البته طول حدودا ۲.۵ متری، یک وزن ایده آل بشمار می رود و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به سادگی محصول را به همراه خود به مسافرت های خود حمل کرده و از آن استفاده نمایید. در گوشه های محصول محلی برای اتصال طناب و میخ اتصال به زمین تعبیه شده است که در زمان های وزش باد شدید و طوفان می تواند به شما کمک بسزایی کند.  بر روی سقف محصول نیز دریچه تهویه هوا تعبیه شده است تا در صورت نیاز با باز کردن آن هوای داخل چادر در گردش قرار بگیرد.


جمع بندی

چادر مسافرتی ۴ نفره کلمن یک محصول ایده آل برای استفاده در مسافرت های طولانی مدت در کویر و یا جنگل بوده و تمامی نیازهای شما را برطرف خواهد نمود و تفریح و استراحت لذت بخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد. ساختار اتوماتیک به همراه وزن کم، ابعاد استاندارد و بدنه ضد آب از ویژگی های مثبت این کالا بشمار می روند. اطرلاعات تکمیلی درباره این محصول یا سایر محصولات مسافرتی و کمپینگ را می توانید از مشاورین بخش فروش محصولات بادی و سفری مستر اینتکس جویا شوید.

نوع
اتوماتیک
ابعاد کلی
۲۱۳ × ۲۴۳ × ۱۴۷ سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
۷.۵ کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...