پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه شنی اینتکس استخر پیش ساخته saltwater مدل 26670

از {{model.count}}

intex 26670 saltwater sand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته saltwater مدل 26670، برای تصفیه ی بهتر آب داخل استخر پیش ساخته باید از پمپ تصفیه استفاده کنید که بهترین گزینه پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26670 می باشد، مناسب برای استخر های تا 56800 لیتری ، تصفیه ی آب توسط نمک که هیچ ضرری برای انسان ندارد.

استفاده از کلر برای تصفیه ی آب استخر پیش ساخته و یا استخر بتنی می تواند بسیار خطرناک باشد، زیرا کلر می تواند بیماری پوستی و تنفسی برای شما ایجاد کند که درمان این بیماری ها بسیار سخت و هزینه بر است و یا در بهترین حالت موجب سوزش چشم خواهد شد برای جلوگیری از این اتفاقات می توانید پمپ تصفیه شنی saltwater تهیه کنید. این پمپ به کمک الکترولیت های نمک، آب شما را تصفیه می کند که هیچ گونه مواد شیمایی در این روند نیز استفاده نمی کند که بهترین روش برای تصفیه آب می باشد.

استفاده از پمپ تصفیه برای استخر پیش ساخته موجب می شود که آب استخر شما همیشه قابل استفاده باشد و دیگر نیازی به تعویض آب در صورت استفاده طولانی مدت نخواهید داشت، زیرا توسط پمپ تصفیه آب در حال چرخش است که از طریق شیلنگ های نصب شده بر روی بدنه استخر به داخل پمپ هدایت می شوند که از طریق دیگر آب تصفیه شده خارج می شود. گفتنی است که این جریان آب از جلبک بستن آب داخل استخر جلوگیری می کند و البته روند تصفیه نیز این کار را به درستی انجام میدهد. برای استفاده از این پمپ تصفیه استخر پیش ساخته نیاز است که برای هر 1000 لیتر آب 3 یا 4 کیلوگرم نمک استفاده شود تا بهترین خروجی را داشته باشیم.

پمپ تصفیه آب اینتکس مدل 26670 قابلیت تصفیه 2650 لیتر آب در هر ساعت را دارد که این عدد بسیار مناسب و خوب می باشد که با توجه به این ابعاد این پمپ تصفیه مناسب برای استفاده در استخر پیش ساخته های می باشد که تا 56800 لیتر گنجایش آب دارند. خرید پمپ تصفیه ی شنی اینتکس این قابلیت را به شما میدهد که آب استخرتان همواره در حال تصفیه باشد و از استخر خود نهایت استفاده را بکنید. برای خرید و قیمت پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته saltwater مدل 26670 می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

نمایندگی اینتکس مستر اینتکس به سه روش محصولات خود را به فروش می رساند، روش تلفنی، حضوری و اینترنتی و همچنین محصولات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

نوع
شنی نمکی
ظرفیت تصفیه
56800 لیتر
قدرت تصفیه
2650 لیتر
وزن
10.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...