پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مدل 68609

از {{model.count}}

intex 68609 electric pupm

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی فندکی اینتکس یک پمپ باد دو کاره می باشد که به وسیله برق و همینطور فندکی ماشین راه اندازی می شود. این پمپ باد به دو صورت مکنده و دمنده کار کرده و می توان به وسیله آن محصولات بادی را راه اندازی و همینطور باد درون محصول را تخلیه نمود. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را از این محصول مشاهده بفرمایید.

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مدل 68609 یک پمپ باد با قدرت 220 ولت می باشد که در کمترین زمان ممکن، محصولات بادی را راه اندازی و آماده استفاده می کند. این محصول دارای بدنه ای از جنس پلاستیک بوده و رنگ بدنه آن به رنگ مشکی می باشد و از دوام و کیفیت بدنه بسیار خوبی برخوردار می باشد. در قسمت بالایی بدنه یک عدد دستگیره تعبیه شده است که به وسیله آن می توان پمپ باد را برای باد زدن محصولات بادی نگه داشت و به راحتی آن را حمل و جابجا نمود. یک عدد شلنگ نیز بر روی این پمپ قرار داده شده است که یک سر آن به پمپ متصل شده و سر دیگر آن نیز به دریچه ورودی هوای محصول بادی مورد نظر.

بر روی این شلنگ 3 عدد تبدیل قرار داده شده است و به شما این امکان را می دهد تا به وسیله آن ها بتوانید تمامی محصولات بادی را با هر نوع دریچه هوایی باد زده و راه اندازی کنید. ساختار این محصول به دو صورت برقی و فندکی بوده که هم به وسیله برق مستقیم کار می کند و هم به وسیله برق فندکی خودرو. به وسیله پمپ باد برقی فندکی اینتکس می توان تمامی محصولات بادی اعم از تشک بادی، قایق بادی، استخر بادی و ... را راه اندازی نمود. از قابلیت های بسیار خوب این پمپ باد می توان به قابلیت مکش آن اشاره کرد.

این پمپ باد به دو صورت مکنده و دمنده عمل می کند و به افراد این امکان را می دهد تا علاوه بر باد زدن محصولات بادی بتوانند باد درون محصول را در هنگام نیاز تخلیه کنند. شما می توانید این پمپ باد را به همراه قیمت بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، عرضه کننده تمامی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

نوع پمپ
برقی - فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
3.1 کیلوگرم
ابعاد
24 × 11 × 18 سانتی متر
قدرت
220-240 ولت
تعداد تبدیل
3 عدد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...