مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

هپی چیر یک نفره خزدار مدل MB101

از {{model.count}}

MB101 Furry happy chair

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

هپی چیر یک نفره خزدار یکی از راحت ترین و بهترین گزینه برای استفاده در منزل و ویلا محسوب شده که همانند مدل های مشابه خود دارای قابلیت تعویض مواد داخلی و پوسته بیرونی می باشد. مبل هپی چیر خز دار دارای قابلیت حالت پذیری بوده و برای تمامی سنین به منظور تماشای تلویزیون، بازی های رایانه ای و غیره مناسب خواهد بود. هپی چیر تک نفره خارجی با رنگبندی مختلف خود توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

هپی چیر یک نفره خزدار از راحت ترین مبل هپی چیر راحتی تولید شده برای استفاده در منزل بوده که در رنگبندی های مختلفی توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود. این هپی چیر تک نفره با استفاده از پارچه مخملی خزدار در خود به یکی از راحت ترین مدل های تولید شده تبدیل شده به همین دلیل طرفداران زیادی به خود جذب کرده است. البته مدل پارچه به کار رفته می تواند از نظر مقدار خز های تعبیه شده متفاوت باشد از همین رو در مدل های مختلفی عرضه شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان را افزایش دهد. ساختار بدنه شامل مواد یونولیتی داخلی، یک آستر و یک پوشش بیرونی بوده تا قابلیت حالت پذیری را داشته باشد. پارچه آستری به کار برده شده مواد یونولیتی را با ثبات بالایی نگهداری کرده و امکان تعویض و شارژ آن را به راحتی فراهم می سازد.

از مهمترین ویژگی های مبل هپی چیر خزدار خانگی می توان به یک دریچه تعویض مواد داخلی در قسمت کف اشاره کرد. این دریچه توسط زیپ تعبیه شده به راحتی قابل باز و بسته شدن خواهد بود تا با تهیه مواد یونولیتی مخصوص انواع هپی چیر، خود نیز به راحتی اقدام به شارژ این محصول کنید. البته میزان مواد داخل آن بسته به نرمی و سفتی استفاده از مبل شنی متفاوت بوده و می تواند از تمام ظرفیت آن و یا کمتر استفاده نمایید. امکان تعویض پوسته بیرونی در رنگبندی و مدل های مختلف نیز فراهم بوده و توسط انواع ماشین لباس شویی و یا به صورت دستی قابل شستشو خواهد بود. این محصول برای تمام افراد با اوزان سنگین وزن نیز مناسب بوده و جهت استراحت های طولانی مدت نیز کاربرد خواهد داشت. برای خرید هپی چیر خزدار خانگی یک نفره کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در سایت فروشگاه نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر
130 سانتی متر
ارتفاع
80 سانتی متر
جنس رویه
پارچه مخمل خز دار
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...